וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים ומידרדרים

16.4.2012 / 23:10

מגמאדוב חשף את העליבות של הליגה כששיחק בהליכה ולא בלט כחריג. שלום תקווה מקווה לאלטרנטיבה שתקום להתאחדות

הקרב הלוהט בבאר שבע הערב (שני) היה משחק טיפוסי לשתי קבוצות תחתית. קשה מאוד לראות יכולת גבוהה במשחקים כאלו עקב הלחץ העצום שמוטל על השחקנים, וכצפוי ראינו שתי קבוצות שמאוד מתקשות בהנעת הכדור. בסופו של דבר באר שבע, במשחק פושר עם יתרון קל, לא הייתה צריכה להתאמץ יותר מדי כדי להשיג את שלוש הנקודות החשובות מול מכבי פתח תקוה ולברוח בחזרה מעל הקו האדום.

את היכולת החלשה במגרש ניתן לייחס גם לאירועים סביב המשחק, שהעניקו לפתח תקוה אופציה להגן על עצמה מבחינה ספורטיבית, אך על פי התצוגה שלה הערב כנראה ששום דבר כבר לא יעזור לה. המלאבסים עדיין לא ירדו סופית ויש לא מעט נקודות בקופה, אבל לאור היכולת הירודה שלהם וחוסר המחץ בחלק ההתקפי יהיה להם קשה לשרוד בליגת העל.

כולם הרימו גבה לגבי החזרתו של מורד מגמאדוב מפרישה במשחק כל כך חשוב, כיוון שלשחקן שלא התאמן כל העונה ולא שמר על כושר משחק קשה מאוד לעמוד בקצב ככל שהדקות חולפות, אבל הוא נתן לאורחים הרבה שקט מאחור ולא בלט כחריג למרות ששיחק כמעט בהליכה. נכון שזה אומר משהו על הליגה שלנו, אבל זה מצביע גם על היכולת הגבוהה עליה שמר, והוא עשה מהלך אמיץ שלא כל שחקן היה עושה. מגמאדוב הוכיח עד כמה הוא אוהב את מכבי פתח תקוה, אותה לא עזב כל השנים והתייצב בצורה ראוייה לכבוד כשנקרא לדגל. בהחלטה כזו יש הרבה סיכונים, אבל מה שעמד לנגד עיניו היא טובת הקבוצה, והוא ראוי להערכה הזו.

לגבי החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לקבל את ערעורה של מכבי פתח תקוה להחזיר את שלוש הנקודות לקבוצה, יש לציין שעמי פזטל הוא אחד האנשים המכובדים בענף, וגם אני מעריך אותו כאדם, אבל ברגע שענישות קודמות הביאו להפחתת נקודות אצל קבוצות אחרות ומנעו מהן את ההגינות הספורטיבית, אין ספק שאכיפה כזו צריכה להיות אחידה כלפי כל הקבוצות.

אם נטען שהדיינים לא רצו לקבוע את היורדת בעצמם אלא נתנו את ההזדמנות ההוגנת להכריע את הירידה במגרש, אני אשיב שכל קבוצה שרוצה להגן על עצמה ולקבוע את עתידה על הדשא, מן הראוי שתיתן דוגמה גם להגינות ספורטיבית במגרש ומחוצה לו. הפתרון למצב הוא להפסיק עם כל הגופים והמרכזים והמערכות שעדיין קיימים, ולא מביאים אותנו לשום מקום. אין ספק שצריך להיות פה משהו אחר, אנחנו רואים את ליגת העל הולכת ומידרדרת ואת האלימות הולכת וגואה, וברגע שגוף מסוים נכשל בטיפול בכל הנושאים הללו חייבת לבוא אלטרנטיבה במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully