וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נשמר הסטטוס-קוו בתחתית

הפלייאוף התחתון נפתח ללא הכרעות: נצרת עילית חילצה 1:1 מהכח עמידר, נס ציונה והפועל הרצליה נפרדו באותה תוצאה

הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית יצא הערב (שני) לדרך, ובסיומו נשמר הסטטוס-קוו עם שלוש תוצאות תיקו שלא שינו במאום את המצב בתחתית. במשחק המרכזי, הכח עמידר רמת גן סיימה ב-1:1 עם הפועל נצרת עילית ונותרה מעל הקו האדום. סקציה נס ציונה סיימה ב-1:1 עם נועלת הטבלה הפועל הרצליה, בעוד עירוני בת ים ומכבי באר שבע נפרדו ב-0:0.

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 1:1

שתי הקבוצות הנמצאות משני צידיו של הקו האדום, נפגשו לקרב חשוב בווינטר, ממנו יצאו כלעומת שבאו. הכח עמידר רמת גן ניצחה רק פעם אחת ב-2012, אך לא הפסידה העונה לנצרת עילית ושמרה על המאזן גם הפעם. עומר רפס, האיש של הכח למשימות מיוחדות, כבש את שערו השמיני העונה בדקה ה-13, אבל יהודה ז'אנו הציל נקודה לנצרת עילית עם השוויון בדקה ה-88.

סקציה נס ציונה - הפועל הרצליה 1:1

ניצחון היה מבטיח לנס ציונה כמעט בוודאות עוד עונה בלאומית וקצת שקט לקראת מחזורי הסיום, אך המקומיים התעקשו להסתבך והסתפקו בנקודה בלבד מול נועלת הטבלה, שלא מנצחת אותם אף פעם, אך בכל עונה יודעת להשיג את התיקו הקבוע. עידן סרור העלה את נס ציונה ליתרון בדקה ה-12 ונראה היה כי המארחים דוהרים לניצחון, אך ניר ביטון איזן בדקה ה-21 ושערים נוספים לא נפלו במשחק. דין רפאלי הורחק משורות נס ציונה בדקה ה-82.

עירוני בת ים - מכבי באר שבע 0:0

ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בחלוקת נקודות, וכך גם הפעם. מכבי באר שבע הצליחה לשפר את מאזנה לפני הקיזוז וחזרה לתמונה, אך אחרי שני ניצחונות חוץ רצופים נעצרה מול מאמנה לשעבר דורון ממן. בעקבות התיקו המאכזב מבחינתה, בת ים ניצבת כעת רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully