וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' לאוהדים: "הכוח אצלכם. חייבים חרם מנויים"

כ-250 אוהדים הגיעו להפגנה שארגן שחקן העבר מחוץ להתאחדות: "הכדורגל בשפל המדרגה, צריך מנהלת ליגה"

יותם רונן

צילום וידאו: דניאל בזק
עריכת וידאו: טל רזניק

המחאה בכדורגל הישראלי מתרחבת, והערב (שני) ארגן כדורגלן העבר איל ברקוביץ' הפגנה מול משרדי ההתאחדות באיצטדיון רמת גן. זאת, בעקבות החזרת שלוש הנקודות למכבי פתח תקוה על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות.

כ-250 אוהדים הגיעו להפגנה, כמחציתם עיתונאים וצלמים, וצעיפים של מרבית הקבוצות בליגת העל נצפו מחוץ למשרדים - ממכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ועד הפועל חיפה, בני יהודה, הפועל באר שבע והפועל רמת גן. שירי נאצה נשמעו נגד אבי לוזון, מכבי פתח תקוה והדיינים, וביניהם "לא רוצים את לוזון בליגה", "כל העולם כולו, לוזון תתפטר", "הכדורגל מת", "התאחדות של מושחתים", "הדיינים לדין" וכן הלאה.

אוהדים מפגינים מחוץ להתאחדות לכדורגל. יותם רונן
נציגות למרבית הקבוצות הבכירות בישראל/יותם רונן

"אני קורא לכם האוהדים להתאגד כי הכוח הוא בידיים שלכם", אמר ברקוביץ' לאוהדים המשולהבים. "אי אפשר לסמוך על ראשי הקבוצות. הכדורגל הוא לא שלהם, הוא רק שלכם. נמאס לנו לראות את הכדורגל במצב הזה. הבעיה היא לא רק אבי לוזון או מכבי פתח תקוה, הבעיה הרבה יותר עמוקה. הכדורגל שלנו בשפל המדרגה, יש בעיות קשות וחייבים שיפתרו אותם. ההתאחדות הנוכחית לא מסוגלת לעשות את זה".

ברקוביץ' הסביר את התכנית שלו: "אני דורש להקים מנהלת ליגה נייטראלית עם גוף עסקי שינהל את הכדורגל כמו שצריך ומונע מאינטרסים. השיטה הנוכחית לא מאפשרת להתאחדות לפתור את הבעיות העמוקות. חייבים שיבוא איש עסקים שימונה על ידי הקבוצות ויקבל מהן כסף, שינהל את הליגה. אתם האוהדים חייבים להתארגן, לעשות חרם מנויים, להראות את הכוח שלכם".

שחקן העבר נשאל האם הוא מאוכזב מכמות האוהדים הנמוכה יחסית שהגיעה, והשיב: "אני לא מאוכזב, זו רק הפעם הראשונה. תהיה עוד מחאה עוד שבועיים ובפעם הבאה יגיעו אלפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כדורגלן העבר איל ברקוביץ' בהפגנה מחוץ להתאחדות לכדורגל. יותם רונן
קיבל הרבה אהבה ונשמע נחרץ. ברקוביץ'/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully