וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "השער השני של צ'לסי היה אסון"

מנג'ר טוטנהאם התקשה להתאושש מהשער שלא היה, אבל העניק לצ'לסי יתרון בדרך ל-1:5 על קבוצתו בחצי גמר הגביע

צ'לסי עלתה אתמול (ראשון) לגמר הגביע האנגלי אחרי שהביסה 1:5 את טוטנהאם ותתמודד על התואר נגד ליברפול. למרות שהכחולים שלטו לגמרי במשחק, היו לא מעט ביקורות על שערו של חואן מאטה, שהעלה את צ'לסי ליתרון 1:2, מאחר ומצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהכדור לא עבר את קו השער. מאטה עצמו לא ממש התייחס לזה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו עומדים לשחק בגמר הגביע. כל הקבוצה שיחקה מצוין, וזה נתן לנו המון ביטחון לקראת המשחק ביום רביעי (ברצלונה בליגת האלופות). וומבלי, לא ייאמן".

המנג'ר של צ'לסי, רוברטו די מתאו, לא יכל להישמע יותר מרוצה: "אני חושב שהשחקנים נתנו הופעה אדירה. במצבים דומים, קבוצות ביתרון מזערי היו אולי זהירות יותר, אבל אנחנו הבקענו עוד שלושה שערים בדקות הסיום. אני חושב שזה תרם המון לביטחון שלנו". על השער של מאטה שבדיעבד לא היה חוקי אמר די מתאו: "אכן מסתבר שהכדור לא עבר את הקו כך שבמקרה הזה היה לנו מזל, אבל צריך לזכור שהיו הרבה מאוד מקרים של החלטות שגויות לרעתנו. לא הבקענו רק שני שערים אלא חמישה, כך שאני לא יודע עד כמה זה היה משנה". החדשות הרעות היחידות לצ'לסי מהמשחק הזה היו פציעתו של הבלם דויד לואיז, שנפצע מול טוטנהאם ונכון לעכשיו הוא בספק למשחק נגד ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות.

למרות החמישייה של צ'לסי, מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ התקשה להשלים עם הטעות של השופט מרטין אטקינסון עליו אמר: "כנראה שהוא ניסה לנחש אם זה היה שער או לא, למרבה הצער הוא עשה טעות גדולה. השער הזה היה אסון, זה לא היה אפילו קרוב להיות שער. השופט לא עשה את זה בכוונה, אבל אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות עכשיו. אין ספק שצריך טכנולוגיה חדישה שתעזור בקו השער. אי אפשר להמשיך בצורה כזאת, שבה החלטות שגויות עושות נזקים גדולים".

צ'לסי הביסה את טוטנהאם 1:5 בדרך לגמר הגביע


כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully