וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "לא מורידים את הרגל מהגז, להיפך"

16.4.2012 / 8:34

שחקן מכבי תל אביב הסביר את המוטיבציה בניצחון 70:80 על הפועל חולון: "אני אוהב כל משחק וחושב על האדריאטית"

קית' לנגפורד היה אתמול (ראשון) אחד השחקנים המצטיינים במכבי תל אביב, שניצחה 70:80 את הפועל חולון במסגרת הבית העליון בליגת העל, למרות שהמשחק היה חסר חשיבות לגמרי מבחינתה. בסיום המשחק אמר לנגפורד: "זה קצת קשה לשמור על ריכוז כשאתה יודע שאתה משחק משחקים שלא יכולים להשפיע על המיקום שלך, אבל המאמן דואג להשאיר אותנו עם הרגליים על הקרקע ומרוכזים. עוד מעט יש פיינל פור של הליגה האדריאטית ושם זה כל פעם משחק אחד שקובע ואנחנו צריכים להגיע מוכנים כי יש לנו מטרות ברורות עד לסיום העונה הזו, אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז אלא בדיוק להיפך.

"אנחנו חייבים להיות מקצוענים, אין מה לעשות כי זו העבודה, משלמים לנו יפה מאוד כדי שנעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ושנשמור על מקצוענות כל הזמן, אנחנו חושבים על העתיד וכל יום וכל משחק הוא הכנה טובה עבורנו ועבור השלב הבא, זה לא כל כך קשה לשמור על מוטיבציה גבוהה כשאתה מבין את הדברים האלה".

למרות כל מה שעבר על מכבי תל אביב, לנגפורד לא מזלזל ביריבות אותן תפגוש הקבוצה מעתה ועד לסיום העונה: "ברור שלשחק מול פאו זה סוג אחר של משחק אבל אני לא גורע מהליגה הישראלית כי אני חושב שזו ליגה מאוד טובה ולפעמים זה קשה מול הקבוצות ישראליות כי יש להם הרבה שחקנים שעושים פעולות אינדיבידואליות והרבה שחקנים טובים שבכל ערב נתון יכולים להקשות עליך ולעשות לך עבודה קשה.

"יש לנו עכשיו לפנינו את המשחק מול אשקלון ואני ללא ספק מחכה כבר למשחק מול הפועל ירושלים כי זה משחק חם והשנה הזו הוא גם סיפק רגעים טובים מאוד של כדורסל כך שיהיה מאוד מעניין לדעתי, אני אוהב כל משחק וברקע אנחנו כבר חושבים על הפיינל פור שיגיע בליגה האדריאטית".

מכבי תל אביב ניצחה 70:80 את הפועל חולון

זעם במכבי תל אביב על יחסו של בלאט לפפאלוקאס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully