וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך הביסה 0:3 את קלן

שער גאוני של מרקו רויס ועוד בישול סחפו את הסייחים לניצחון שקרוב להבטיח להם את המקום הרביעי. פודולסקי וחבריו בצרות

מאבק האליפות כבר הוכרע בגרמניה ונראה שדורטמונד תניף את הצלחת בפעם השנייה ברציפות, אבל עדיין נותרו כמה מאבקים רציניים וחשובים בליגה החמה ביותר באירופה. הערב (ראשון) יתקיימו שני המשחקים שינעלו את המחזור ה-31, כשבראשון הביסה מנשנגלדבאך 0:3 את קלן. בהמשך, סיימה פרייבורג ב-0:0 ביתי מול הופנהיים.

מנשנגלדבאך - קלן 0:3

הסייחים הגיעו למשחק בתקופה לא טובה וכששטוטגרט הנהדרת כבר מתחילה לנשוף בעורפה במאבק על המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. למזלה של מנשנגלדבאך יש את קלן, אצלה לא השתנה כלום על אף חילופי המאמנים. גלדבאך טיילה ל-0:3 קל, ששיפר את מאזנה ל-56 נקודות, שבע יותר מהקבוצה של ברונו לבאדיה והיא קרובה להבטיח את המקום הרביעי. קלן עמוק בבוץ ובמקום ה-16 שמוביל למשחקי מבחן.

גלדבאך עלתה ליתרון בדקה ה-19 לאחר שמרקו רויס הוכשל מרחק 20 מטר מהשער. חואן ארנגו בעט את הכדור החופשי נהדר לפינה וקבע 0:1. המחצית השנייה נפתחה בצורה טובה של הסייחים, שכבשו את השני בדקה ה-53 כשמרקו רויס הגביה כדור חופשי לעברו של טוני יאנטשקה, שנגח פנימה את ה-0:2. כעבור שתי דקות כבשה גלדבאך את השלישי כשארנגו מסר לרויס, שביצע מהלך אישי גאוני, כשעבר שני שחקנים בין הרגליים והכניע גם את מיכאל רנסינג בדרך ל-0:3.

משחק נוסף:
פרייבורג - הופנהיים 0:0

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully