וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מונאקו זכה בטורניר יוסטון

המדורג 16 ניצח 2:6, 6:3, 3:6 את איזנר (10) וזכה בתואר חמישי בקריירה. קרבר זכתה בקופנהאגן, אראני בברצלונה

חואן מונאקו, המדורג במקום ה-16 בעולם, זכה הערב (ראשון) בטורניר יוסטון מסבב ה-250 של ה-ATP לאחר ניצחון 2:6, 6:3, 3:6 על ג'ון איזנר, המדורג במקום ה-10 בעולם. עבור הארגנטינאי בן ה-28 מדובר בהמשכה של תקופה נהדרת, לאחר שהגיע לחצי הגמר במיאמי שם נוצח רק על ידי נובאק דג'וקוביץ'.

למונאקו זהו תואר חמישי בקריירה ושני בשנה הנהדרת שלו לאחר שהניף את הצלחת גם בווינה דל מאר בצ'ילה. לפני כן, זכה בשלושה תארים רק אי שם ב-2007, בקיצבוהל, פוארטשאך ובואנוס איירס. כל הזכיות הללו היו על חימר, כך שמונאקו בהחלט יכול להגיע אופטימי לטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו, שם ישחק בסיבוב הראשון מול רובין האסה ההולנדי.

איזנר, שחבט לא פחות משמונה אייסים, אך ביצע גם חמש שגיאות כפולות, ייקח מנוחה ולא ישתתף בטורניר מונטה קרלו היוקרתי השבוע. האמריקני, שהוביל את הנבחרת שלו לניצחון על צרפת בנסיכות המפוארת בשבוע שעבר, הפסיד למונאקו בפעם הראשונה אי פעם לאחר שניצח אותו פעמיים בעבר.

קרבר ניצחה את ווזניאקי וזכתה בקופנהאגן

אנג'ליק קרבר רשמה הערב (ראשון) הישג נהדר נוסף בשנה המצוינת שלה. הגרמניה, שמדורגת במקום ה-15 בעולם, זכתה בטורניר קופנהאגן, התואר השני שלה השנה לאחר הזכייה הפאריס. קרבר הפתיעה עם 4:6, 4:6 על קרוליין ווזניאקי הדנית, שהפסידה בטורניר הביתי שלה אחרי שתי זכיות רצופות בתואר. לקרבר זהו גם ניצחון ראשון על ווזניאקי אחרי שני הפסדים בעבר.

המשחק התאפיין בחוסר יציבות ושלל שבירות, כשקרבר משיגה שש שבירות בתשעה ניסיונות, בעוד המדורגת מספר אחת בעולם לשעבר משיגה ארבע שבירות מתוך 14 ניסיונות. אגב, זוהי פעם שנייה שהדנית מפסידה בגמר טורניר לטניסאית גרמניה לאחר שבשנה שעברה נוצחה על ידי יוליה גרגס בגמר שטוטגרט. ווזניאקי החמיצה הזדמנות לתואר מספר 19 בקריירה.

שרה אראני האיטלקיה, המדורגת במקום ה-33 בעולם, זכתה היום (ראשון) בטורניר ברצלונה (סך פרסים: 220 אלף דולר). אראני עשתה את זה בצורה הכי מרשימה שיש עם 2:6, 2:6 על דומיניקה ציבולקובה הסלובקית, שמדורגת במקום ה17 בעולם. אראני בת ה-24, שהגיעה השנה לרבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, נזקקה לשעה וחמש דקות בלבד על מנת להשלים את המשימה ורשמה זכייה בתואר רביעי בקריירה שלה ושני השנה לאחר אקאפולקו בחודש שעבר.

לאחר הזכייה בתואר, דיברה אראני על מה שמעסיק את הספורט האיטלקי ואת איטליה כולה ב-24 השעות האחרונות. "כל המחשבות שלי הולכות לפיירמריו מורוסיני המסכן ואני מקדישה לו את הזכייה. כל עולם הספורט תומכת במשפחה שלו". לאחר מכן סיכמה אראני את השבוע הנהדר שעבר עליה: "זה היה שבוע נהדר ושיחקתי טניס נהדר. אני מודה למארגני הטורניר וכמובן למאמן שלי פאבלו לוזאנו. אני משחקת מצוין השנה והמטרה שלי היא להמשיך בדרך הזו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully