וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימקי מוסקבה זכתה ביורוקאפ

הרוסים השלימו את המלאכה עם 68:77 על ולנסיה. 19 נק' לפלניניץ'. הלפרין וספרטק הפסידו לריטאס וסיימו במקום ה-4

חימקי מוסקבה זכתה הערב (ראשון) ביורוקאפ, לאחר ניצחון 68:77 על ולנסיה. עבור הרוסים, מדובר בתואר שלישי בהיסטורית המועדון, לאחר שזכו בגביע המקומי ב-2008 ובליגת ה-VTB בשנה שעברה.

זוראן פלניניץ' סיפק ערב ענק של 19 נקודות ב-9 מ-11 לשתיים והוא היה גדול על הספרדים, שנקלעו לפיגור שנע רוב המשחק בין 5 ל-10 נקודות. לקראת סיום הרבע השלישי ולנסיה חזרה, אבל קצת פחות משתי דקות לסיום, בשווויון 66:66, ויטאלי פרידזון קבר שלשה קריטית, שהכריעה את המשחק לטובת חימקי.

מלבד פלניניץ', קרסימיר לונצ'אר קלע 14 וכריס קווין 11. את ולנסיה הוביל ניק קנר מדליי עם 23 וסריי לישצ'וק עם 16. חימקי משלימה עונה נפלאה במפעל עם מאזן 2:14.

לאחר האכזבה הגדולה אמש, בדמות ההפסד הדרמטי של יותם הלפרין וספרטק סנט פטרסבורג לחימקי מוסקבה בחצי גמר היורוקאפ, התייצבו היום הרכז הישראלי וקבוצתו למשחק על המקום השלישי מול ריטאס וילנה, שבעצמה נעצרה מול ולנסיה בחצי הגמר השני.

הלפרין, שהיה מצוין בחצי הגמר, אולם היה גם חתום על איבוד קריטי בשניות הסיום, שגמר את המשחק, קיווה ודאי לנצל את ההזדמנות כדי לצאת מהפיינל פור הזה עם חיוך קטן ועם מדליה על הצוואר. לצערו ולצערה של ספרטק, זה לא הלך והליטאים ניצחו 62:71 כדי לזכות במקום השלישי.

המשחק הוכרע למעשה כבר בעשר הדקות הראשונות, בהן הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. ריטאס עשתה ככל העולה על רוחה וירדה למנוחה ראשונה ביתרון 10:24. הרוסים ניסו לסגור והצליחו לרדת לפיגור עשר במחצית, אולם ריטאס שבה חדה והפער נותר דו ספרתי לכל אורך הרבע השלישי. רצף נקודות של ולדימיר דראגיצ'ביץ' צימק כבר לארבע בלבד, שבע דקות לסיום, אבל לא יותר מזה וריטאס ניצחה.

הלפרין הסתפק בשמונה נקודות בכמעט 35 דקות על הפרקט. הוא הוסיף ריבאונד, ארבעה אסיסטים ושלושה איבודים. ריינלדס סיבוטיס קלע 21 למנצחים, פטריק בוורלי 18 למפסידים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully