וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ליוביצ'יץ' פרש: "מאושר מאוד"

הקרואטי בן ה-33, שהגיע בשיאו למקום השלישי בעולם, תלה את המחבט אחרי הפסד בסיבוב הראשון במונטה קרלו לדודיג

איבן ליוביצ'יץ' פרש היום (ראשון) סופית מטניס. הקרואטי בן ה-33, שהודיע לאחרונה כי יפרוש לאחר טורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו, הודח כבר בסיבוב הראשון בנסיכות לאחר הפסד 6:0, 6:3 לבן ארצו איבן דודיג. לאחר המשחק, זכה ליוביצ'יץ', שדורג בשיאו במקום השלישי בעולם, לטקס מרגש בנוכחותו של נשיא ויו"ר ATP בראד דרווט ויו"ר הטורניר ז'ליקו פרנולוביץ'.

"היה לי העונג לשחק שוב במגרש היפייפה הזה", אמר ליוביצ'יץ', בחרתי בטורניר הזה כאחרון שלי ואני מאושר מאוד שהגעתי להחלטה הזו. זה היה יום קשה בשבילי גם על המגרש וגם מחוצה לו. הראש שלי היה בכל מקום חוץ ממגרש הטניס". במהלך 14 השנה שלו בסבב, זכה הקרואטי ב-10 תארי ATP, כולל מאסטרס 1,000 אחד באינדיאן וולס 2010 והגיע לחצי הגמר ברולאן גארוס 2006. המדורג 59 בעולם דודיג שבר את בן ארצו שש פעמים מ-10 הזדמנויות שהיו לו במהלך המשחק כדי לנצח ב-71 דקות.

"אני חושב שזו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני לא שמח אחרי שניצחתי במשחק", אמר דודיג, "אני מאושר וגאה ששיחקתי במשחק נגד שחקן כל כך טוב שעשה היסטוריה, במיוחד בשביל האנשים בקרואטיה ולטניס הקרואטי. תמיד הוא נתן לי עצות חשובות והצעות. אני חושב שהשתמשתי בכל מילה שלו כדי להפוך לשחקן טוב יותר ואני מודה לו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully