וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: "זה הפך להרגל, השופטים הורגים אותנו"

15.4.2012 / 13:32

בקבוצה זועמים על שיפוטו של גרינפלד נגד מכבי ת"א. רביבו: "יש ירידה בכושר, אבל אפשר להגיע לאירופה מהליגה"

באשדוד לא נרגעו גם הבוקר מטעויות השיפוט, שנעשו לדברי אנשי הקבוצה, במשחק התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב. בקבוצה התלוננו על פסיקותיו של השופט אוראל גרינפלד ששלף כרטיס אדום למגן עופר ורטה בשלהי המחצית השנייה. "זה כבר הפך להרגל. שבוע אחרי שבוע השופטים הורגים אותנו", אמר גורם בקבוצה. "חוץ מהכרטיס האדום לעופר ורטה, שהיה שווה מקסימום כרטיס צהוב, גם שרקו לנו שני נבדלים שלא היו ולא נבראו. כבר נמאס לנו לדבר על זה אחרי כל משחק. כנראה שקל לשרוק נגד אשדוד. בכל המשחקים האחרונים קופחנו קשות על ידי השופטים. אין דברים כאלה. זה מוציא את החשק מהכדורגל", הוסיף הגורם.

בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו. מצד אחד, אשדוד הובילה וספגה שער שוויון מטעות קשה של ישראל ראש בסמוך לסיום המחצית הראשונה, ומצד שני הצליחו השחקנים של המאמן יוסי מזרחי לשמור על השוויון ב-10 הדקות האחרונות כאשר הקבוצה נותרה בעשרה שחקנים.

"אני לא אוהב להתייחס לשופטים", אמר הקפטן דוד רביבו בסיום המשחק. "פעם הם טועים לטובתנו, פעם לרעתנו, נאחל להם המון הצלחה בהמשך הדרך. בסך הכל היה משחק טוב. אני חושב שמכבי שלטו במחצית השנייה ואנחנו בחצי הראשון. ספגנו שער אפשר לומר טפשי, אבל אסור לעשות טעויות במשחק כזה. שילמנו על זה וצריך להמשיך הלאה".

רביבו התייחס לעובדה שהקבוצה לא מצליחה לנצח בשמונת המשחקים האחרונים בליגה והוסיף: "הייתה ירידה בכושר, במהלך שבעת המשחקים האחרונים, אבל במשחקים האחרונים דווקא שיחקנו יוצא מן הכלל וקיבלנו פנדלים ושריקות מפוקפקות. צריך להסתכל הלאה, אסור להסתכל אחורה. אפשר עדיין להגיע לאירופה גם דרך הליגה. בשבוע הבא אנחנו משחקים נגד קרית שמונה, אבל אתמול הם הפסידו 5:0, אז בשבוע הבא אני מאמין שהם יגיעו בהרכב המלא שלהם".

הקפטן נשאל לגבי העדפתו בהגרלת הגביע שתיערך הערב ואמר: "כולן קבוצות טובות, בכל מקרה נצטרך לעבור לפחות קבוצה קשה אחת בכדי לזכות".

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully