וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: רמלה ורמת השרון זכו בליגת ווינר

וינטרוב ואוקון הצעידו את רמלה לזכייה מספר 15 בגברים, אובזילר, לויאן ולנקרי הביאו תואר ראשון אי פעם לרמת השרון

עונה נוספת של ליגת ווינר הגיעה אתמול (שישי) לסיומה עם קיום משחקי הגמר במועדון הטניס נתניה, בה נפגשו רמלה ונתניה בגברים, ורמה"ש ואס"א בנשים. לעיניהם של עשרות אוהדים, הביאו אמיר וינטרוב ונועם אוקון את מ.ס רמלה לזכייה נוספת, השישית ברציפות וה-15 בתולדותיה. בנשים, רונה לויאן ועופרי לנקרי מרמת השרון רשמו היסטוריה כשזכו באליפות ראשונה בתולדות המפעל.

בסיום יום המשחקים הארוך הניפו הזוכים את צלחות האליפות, שהוענקו להם על ידי נשיא איגוד הטניס, ד"ר איאן פרומן, נשיא הכבוד של האיגוד, דדי הרניק וראש האגף המקצועי, שלמה גליקשטיין.

מ.ס רמלה- מכבי נתניה 0:2

נועם אוקון (2) פתח את ההתמודדות עם ניצחון 4:6,2:6 על עירם פלד (2). בפתיחה השניים שמרו על ההגשה ופלד זכה בהובלה כשעלה ל-1:2. אוקון נכנס למיקוד במהירות וללא היסוסים שבר פעמיים וזכה בארבעה משחקונים ברצף, בדרך ל-2:6. אוקון המשיך בריצה במערכה השנייה ועלה ל-0:4 ו-1:5. פלד הצליח לצמצם ל-4:5 לאחר ששבר ושמר על ההגשה פעמיים, אלא במשחקון האחרון אוקון לא נלחץ, שמר על ההגשה, וניצח 4:6.

אמיר וינטרוב (1) עלה שני והמשיך עם ניצחון לרמלה לאחר שגבר על דקל ולצר (1) 3:6,2:6. וינטרוב עלה בפתיחה ל-0:2 ונשבר ל-1:2 לאחר משחקון מוצלח של ולצר. וינטרוב המשיך עם שבירה ושמירה בדרך ל-1:4, ואיבד משחקון נוסף כשולצר שמר על ההגשה. בשני המשחקונים האחרונים וינטרוב שוב שמר ושבר בדרך ל-2:6. במערכה השנייה וינטרוב השיג שבירה ראשונה ועלה ל-1:3. השבירה הזאת הספיקה לו עד לסיום המשחק, לאחר ששני השחקנים שמרו על ההגשה עד לניצחונו של וינטרוב 3:6.

מרכז הטניס רמה"ש- אס"א ת"א 1:2

ציפי אובזילר (2) מאס"א פתחה את המפגש ברגל ימין, ולאחר מותחן של שעתיים גברה על רונה לויאן (2) 0:6,6:4,5:7. אובזילר עלתה ל-2:5 במערכה הראשונה, אבל לויאן לחצה והשוותה ל-5:5. אובזילר שמרה על ההגשה ועלתה ל-5:6, ובמשחקון האחרון שברה את לויאן וניצחה 5:7. אובזילר עלתה ל-1:2 בפתיחת המערכה השנייה, אך מכאן לויאן לקחה את ההובלה ועלתה ל-2:4. במשחקונים הבאים שמרו השתיים על ההגשות עד לניצחונה של לויאן 4:6. במערכה השלישית אובזילר שוב הוכיחה שהיא קורצה מחומר אחר, ולמרות החום והעייפות התניעה את המבערים וניצחה 0:6.

במשחק השני עופרי לנקרי (1) מרמת השרון השוותה כשניצחה 2:6,1:6 את דניאל צין (1). לנקרי פתחה בסערה ועלה ל-1:2 ובהמשך ל-1:6. במערכה השנייה צין עלתה ל-0:2, מה שלא עזר מול הופעה משכנעת של לנקרי, שזכתה בשישה משחקונים ברצף וניצחה 2:6. במשחק הזוגות המכריע ניצחו לויאן ולנקרי 9:11,4:6,6:3 ובתום שעה וחצי רשמו היסטוריה כשהביאו לרמת השרון זכיה ראשונה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully