וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה המדוכדכת תחגוג אליפות: "התחושה קשה"

תהל אלון

15.4.2012 / 10:07

מבוכה גדולה בקרב שחקני האלופה אחרי התבוסה 5:0 לסכנין: "אנחנו בהלם". אחמד עאבד: "אין הסבר, זה לא נראה טוב"

עירוני קרית שמונה התעוררה הבוקר (ראשון) ליום מאכזב וקשה במיוחד, אחרי שאמש הובסה הקבוצה 5:0 על ידי בני סכנין, כשגם בחלומות הכי גרועים שלהם לא חלמו שחקני האלופה על תוצאת סיום כזאת. במהלך כל השבוע האחרון המשיכו בקבוצה את אווירת חגיגות האליפות והזכייה בתואר, ויש לומר שבצדק כמובן, כיוון שאחרי עונה כזו אין ספק שמגיע לשחקנים לחגוג את העונה המדהימה שעברה עליהם, אבל התוצאה הסופית אמש הייתה צורמת. ברגע האמת על כר הדשא השחקנים לא הצליחו להפסיק את החגיגות, ולא שחזרו את היכולת שהובילה אותם לזכייה בתואר.

לפני המשחק הבטיחו השחקנים שהם יידעו לעשות את ההפרדה מהאופוריה שבה היו נמצאים, והיו בטוחים כי הבקשה של המאמן רן בן שמעון לשחק בבגרות תיעשה בהצלחה, אבל בני סכנין הוכיחה כי גם לאלופה יכול להיות יום גרוע, בלשון המעטה. שום חלק במערך של בן שמעון לא תפקד, קוסטדין אזורוב ומהראן ראדי עשו סחרחורת להגנה הכחולה, וגם ביום שאחרי קשה לשחקנים להתראיין ולנסות להסביר את מה שקרה.

הארוחה החגיגית והבילוי שתוכנן לשחקנים במסעדה-בר "האבלון" בנהריה בוטלו כמובן, אך החגיגות הרשמיות של התואר יתקיימו היום כרגיל באיצטדיון. אין ספק שהתבוסה אמש תעיב על החגיגות, אך השחקנים והצוות ינסו למחוק את האכזבה של האוהדים מההשפלה אמש, בעיקר על ידי ההבטחה כי תצוגה כזאת לא תחזור בשנית.

החלוץ הצעיר אחמד עאבד התייחס לתחושות לאחר ההפסד ואמר: "אין לי הסבר להפסד הזה, כל דבר שאני אגיד לא יישמע הגיוני, זה פשוט לא נראה טוב. קיבלנו סטירה לפנים אני רק מקווה שנתעורר מהר ונחזור למסלול".

עבאד התייחס גם לביקורות שאמרו כי האלופה לא ידעה להפריד בין החגיגות לבין הערך הספורטיבי, ואמר: "שוב, אני באמת לא יודע להסביר. אני לא חושב שזה קשור לחגיגות כי דווקא באימונים היינו חדים ובאנו מפוקסים לא הורדנו מהיכולת שלנו. פשוט לא נראינו טוב. אין לי מה להוסיף חוץ מזה שאנחנו רק רוצים לשכוח מזה ולהסתכל קדימה".

על החגיגות הרשמיות שייערכו היום עם האוהדים אמר החלוץ: "ברור לנו שאכזבנו את האוהדים. זאת תוצאה לא קלה עבורנו ובטח שלא עבורם, אני רק יכול להאמין ולקוות שנחזור כמה שיותר למסלול שלנו ולניצחונות".

שחקן אחר בקבוצה אמר: "אין לנו חשק לדבר יותר מדי. ההפסד הזה לא מובן לנו ואני לא מצליח להבין מה גרם לזה. אולי הייתה נפילת מתח או איך שתקראו לזה, העובדה הפשוטה היא שבמהלך כל העונה לא חווינו הפסד כזה. היינו בהלם אתמול, ואנחנו עדיין עם תחושה מאוד קשה היום. זה לא נכון להגיד שבגלל שהתואר כבר שלנו לא התאמצנו, אנחנו תמיד רוצים לנצח. בשורה התחתונה אף אחד לא יודע להסביר את מה שקרה אתמול בדוחא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully