וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "בהלם, זה הפסד מביש ומאכזב"

תהל אלון

14.4.2012 / 21:11

שחקנים באלופה הטרייה התקשו להסביר את ההשפלה מול בני סכנין (5:0). אבוחצירא: "לא יודע מה להגיד, הרגשה לא נעימה"

מספיק היה להסתכל על הפנים של שחקני קרית שמונה (הערב (שבת) כדי להבין את גודל התסכול מההפסד המשפיל לבני סכנין בתוצאה 5:0. במהלך כל השבוע האחרון הזהיר המאמן, רן בן שמעון את שחקניו לא לתת לאווירה החופשית והקלילה באימונים להגיע לכר הדשא במשחק, אך החשש הכי גדול של המאמן התממש. משחק חלש של הקבוצה ובעיקר של חולית ההגנה גרם לשחקנים להסתגר בתוך עצמם, ומרביתם סירבו להתראיין. שחקני הקבוצה היו אמורים לערוך הערב ארוחה חגיגת במסעדה, אך המנכ"ל יוסי אדרי הודיע לשחקנים כי היא מבוטלת. נראה כי אצל האלופה עדיין לא מעכלים את גודל התבוסה.

בחדר ההלבשה של הקבוצה שרר שקט מוחלט כשגם רן בן שמעון לא אמר לשחקניו דבר. צריך להזכיר שמחר יתקיימו חגיגות האליפות הרשמיות של הקבוצה באצטדיון העירוני ולא כך רצו הכחולים לחגוג את האליפות. החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס להפסד המביש ואמר: "אני לא יודע מה להסביר, לא יודע מה להגיד, אין לי מושג איך לפרש את זה. חבל לי שזה קרה". כשנשאל האם הוא חושב שאווירת החגיגות מאז האליפות והאימונים הקלילים במהלך השבוע הביאו אותם להפסד ענה החלוץ: "אני לא חושב שזה שייך, התוצאה לא משקפת את מה שהיה במשחק, אבל זה קורה בכדורגל".

אבוחצירא המשיך ואמר: "ברור שזאת הרגשה לא נעימה, כולם ראו השנה שזה לא משהו שמאפיין אותנו ולא הייתה לנו סיטואציה כזאת במהלך העונה, אני מאמין שכולנו ביחד נדע להרים את הקבוצה מההפסד הזה ובארבעה משחקים שנותרו תוכלו לראות את קרית שמונה שהייתה במהלך העונה".

שחקן אחר היה קצת פחות עדין ואמר: "אין לי מה להגיד ואין לי מה להסביר, נראינו רע. זה הפסד מביש ומאכזב, לא יודע מה קרה לנו פשוט לא מובן איך הרשינו לעצמו להפסיד בצורה כזאת, אכזבנו את האוהדים שלנו ואת כולם, אני עדיין בהלם, יש דרך להפסיד אבל לספוג חמישייה זה באמת לא מובן".

קרית שמונה ביזתה את עצמה עם תבוסה 5:0 לבני סכנין

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully