וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז: "מן הראוי שקרית שמונה תתנהל אחרת"

15.4.2012 / 13:00

בבני יהודה זועמים על תבוסת האלופה בסכנין. המגן: "יש קבוצות שנלחמות בקרב קשה על אירופה, זה לא מוסיף להם כבוד"

בבני יהודה עסוקים הבוקר (ראשון) בתבוסה המבישה של האלופה עירוני קרית שמונה 5:0 לבני סכנין, שמתמודדת עם הזהובים על הכרטיס לאירופה. המגן איציק עזוז אמר לוואלה! ספורט: "עם כל הכבוד לקרית שמונה על האליפות ההיסטורית, ויש כבוד, אני חושב שמן הראוי שהיו מתנהלים קצת אחרת במחזורי הסיום. יש קבוצות שעדיין נאבקות בקרב קשה על כרטיס לאירופה. מה שבטוח כבוד זה לא ממש מוסיף להם".

במועדון התקשו להסתיר גם הבוקר (ראשון) את האכזבה העצומה מהעובדה שהקבוצה שמטה יתרון מבטיח של 1:3 במשחקה נגד הפועל תל אביב וסיימה לבסוף בתיקו 3:3 מאכזב. ריפיון בהגנה וטעות של השוער דלה איינוגבה בשער השלישי, איפשרו לאדומים לכבוש פעמיים בדקות ה-81 ו-83 ולהשוות את המשחק. איינוגבה אגב לקח בצורה קשה מאוד את השער שספג מרגלי סלים טועמה בדקה ה-83, לאחר שהכדור שנבעט מרחוק, חלף מתחת לידו המושטת של השוער. הניגרי נראה שפוף מאוד בחדר ההלבשה וחבריו לקבוצה ניגשו אליו ועודדו אותו. "אם למישהו בקבוצה מותר לטעות זה דלה. הוא הציל אותנו כל כך הרבה פעמים העונה, זה יכול לקרות לכל אחד", אמר שחקן בקבוצה בהתייחסו לשער שספג איינוגבה.

התסכול בבני יהודה היה גדול, בעיקר בשל העובדה שבמקרה של ניצחון היא היתה חולפת על פני יריבתה העירונית בטבלה ומתייצבת במקום השלישי. גם עכשיו מרוחקים הזהובים מרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום השני ושתי נקודות מהמקום השלישי, שמובילים לאירופה בסיום העונה.

מי שגרף אמש את מרבית המחמאות בסיום, היה הקשר עוז ראלי שבמשחק מצוין כבש שער ובישל אחד נוסף. ראלי, שגדל במועדון, מסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה ועדיין לא בטוח אם ימשיך במדים הכתומים בעונה הבאה. שחקן נוסף שקיבל מחמאות היה החלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו שכמו ראלי כבש שער ובישל אחד נוסף.

"המשחק הזה בעיקר מאכזב", אמר המגן הוותיק כפיר אדרי בסיום המשחק. "אם אתה מוביל 1:3 עד דקה 75 זה מאכזב לא לנצח. כל הגולים שספגנו לא היו ממהלכי כדורגל שלהם אלא מטעויות שעשינו וחבל". אדרי ניסה להסביר כיצד נשמטו מהקבוצה שתי נקודות יקרות והוסיף: "התכוננו למשחק, עמדנו טוב על המגרש, יצאנו למתפרצות כשצריך וניצלנו אותן גם. היה סיפוק מהמשחק עד הדקה ה-75. הבקענו שערים ממהלכי כדורגל יפים, וחבל שבסוף אנחנו צריכים לצאת מאוכזבים עם נקודה. יש לנו הרגל כזה לספוג שערים בדקות סיום, חבל שזה קורה כי כל משחק אנחנו יוצאים מאוכזבים בדקות הסיום. לאור התוצאות שיש לא צריך להוריד את הראש. גם נקודה זה בסדר. ידענו שיהיה מאבק ארוך על הכרטיס לאירופה עד המשחק האחרון. נצטרך להיות מפוקסים ולבוא בכל משחק, כדי לקחת את הנקודות".

בשבוע הבא תארח הקבוצה את מכבי חיפה, לקרב ישיר נוסף על הכרטיס לאירופה. החלוץ פיני בלילי והקשר שלו מנשה, שלא שיחקו אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישובו לסגל הקבוצה ויעמדו לרשות המאמן יוסי אבוקסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully