וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "המקרה של עלי חטיב נגמר בנס"

האדומים דרוכים לקראת ערעור מכבי פ"ת: "הדיינים חייבים לזכור שהיה שם ניסיון הריגה". מאמצים להשארת אבידור ואבוקרט

בין בתי הדין והדיונים על האירועים הקשים מהמשחק באצטדיון המושבה, שבה אמש הפועל חיפה למסלול הניצחונות ועשתה צעד משמעותי בשמירה על המקום בליגת העל אחרי 0:2 ביתי על הפועל ראשון לציון. אולם לאחר המשחק והניצחון החשוב, גורמים בכירים במועדון התייחסו לדיון הבוקר בערעורה של מכבי פתח תקוה לבית הדין העליון של התאחדות: "אסור לשכוח שהמקרה של עלי חטיב היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. היה שם כמעט נסיון להריגה וזה דבר שהדיינים חייבים לזכור. איפה היה כזה דבר ששחקן שוכב פצוע על הדשא ומקבל בעיטה בפניו? לעלי יהיה נזק להרבה שנים ובנס זה נגמר אחרת".

למרות הדאגות, האדומים מהכרמל מרוצים מאוד מהניצחון אמש. אם הקבוצה תישאר בליגה, בחיפה יעשו מאמצים גדולים להשאיר את שלד שחקני הבית של הקבוצה בתוספת של חיזוק במספר עמדות מפתח. המאמן טל בנין רוצה לקראת העונה הבאה בעיקר שחקנים מהירים וינסה להחתים מגן שמאלי כאופציה נוספת לאייל טרטצקי. מלבד זאת, בקבוצה ילחצו על רן אבוקרט לחתום לעונה נוספת עד הקיץ. בקבוצה יש שביעות רצון גדולה מהתקדמות של הקשר ובונים על אבוקרט להיות אחד ממנהיגיה בעונה הבאה. גם את החלוץ יובל אבידור רוצים לראות בחיפה בעונה הבאה, אך בקבוצה יודעים כי לאור היכולת הטובה של החלוץ יהיה קשה להחתימו לעונה נוספת. אבידור בכל מקרה ינסה לממש אופציות באירופה לפני שיחליט היכן יחתום בארץ.

הבעלים יואב כץ נשמע מאוד מרוצה לאחר המשחק: "שוב ראינו כמה הנחישות, ההקרבה והאכפתיות של שחקני הבית חשובים. הם אלה שנתנו לנו את הניצחון", אמר הבעלים. "עדיין לא הבטחנו את המקום בליגת העל, אנחנו חייבים לנצח בשני המשחקים הבאים ואני מאמין שעוד שש נקודות יספיקו לנו בכדי לשמור על המקום בליגה. אני גאה בשחקנים שלי, שהוכיחו חוסן מנטאלי אחרי מה קרה במשחק מול מכבי פתח תקוה. זה מראה על קבוצה בוגרת ואני מקווה שהם ימשיכו בניצחונות הללו גם בשבועות הבאים".

צפו ב-0:2 של הפועל חיפה על ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully