וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוב תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

זאת בשל זריקת האבוקות בנתניה. אבוטבול: "לא רואה מצב שאני לא נשאר". איגייבור נחוש לעזוב, ביקורת קשה על ההגנה

קצת יותר מחודש אחרי אירועי הדרבי והפחתת שלוש הנקודות, הפועל תל אביב חוזרת לבית הדין. הקבוצה תעמוד ביום רביעי בשעה 16:00 לדין משמעתי בגין התפרעות האוהדים. הסיבה היא אבוקות ורימוני עשן שהבעירו האוהדים ביציע במשחק הגביע מול מכבי נתניה ביום שלישי שעבר.

אנחת רווחה גדולה נשמעה הבוקר (ראשון) במועדון לאחר ה-3:3 הדרמטי מול בני יהודה. האדומים יודעים כי אם היו מפסידים אמש בדרבי הקטן, היו סופגים פגיעה משמעותית במאבק על המקום השני. "אני שמח שחזרנו מפיגור, זה מראה שאנחנו קבוצה של גברים עם אופי", אמר לאחר המשחק המצטיין בשורות הפועל שי אבוטבול. "אני לוקח מהמשחק את הדברים טובים, אבל אסור לנו לחזור על הטעויות שעשינו בו. אין ספק שהעובדה שלא היה קהל השפיעה. בשביל מועדון בסדר גודל של הפועל, משחק בית בלי קהל משפיע לרעה וחבל שהיה כך, אבל לשמחתי הצלחנו לחזור למשחק שהיה גם ככה מטורף".

אבוטבול התייחס להגרלת הגביע שתתקיים היום: "במעמדים כאלה אין יריבה עדיפה. כל הגרלה נקבל בברכה ואנחנו לא חושבים אם נקבל את מכבי חיפה או לא. כל משחק יהיה קשה. תהיה אכזבה גדולה אם לא נזכה באף תואר העונה, אבל למרות ההגרלה יש עוד משחקים בליגה שקודם צריכים לחשוב עליהם ולחשוב על המיקום שלנו שיהיה כמה שיותר גבוה".

הקשר סיפר איך הוא מצליח לשמור על יכולת גבוהה במגרש למרות המחלוקות עם הבעלים אלי טביב: "בעונה כזו שיש בה המון טלטלות מחוץ למגרש, במיוחד איתי, צריך ללדעת שכשמשחקים עבור הפועל תל אביב, שזה לא עוד מועדון ושיש לו קהל עצום, אסור לאכזב. אני גאה שאני מצליח לשים הכל בצד ולהצליח על המגרש. אני לא רואה תמונה שאני בעונה הבאה לא אהיה בהפועל".

מלבד הדברים של אבוטבול, בקבוצה ישנה די רגיעה ואף חוסר וודאות לקראת העונה הבאה. המאמן ניצן שירזי, שעדיין לא חתם על חוזה חדש למרות הסיכום לשנתיים עם טביב, עדיין ממשיך לעבוד על מועמדים לעונה הבאה, אך בשל התקציב הנמוך שמסתמן, שירזי נמצא כרגע בבעיה בהחתמת שחקנים.

הקשר הניגרי, נוסא איגייבור, שהתלונן על עייפות בסיום המשחק, אמור להיפגש בסוף השבוע עם סוכנו בארץ. איגייבור נחוש לעזוב את הקבוצה וטען אתמול בפני מקורביו כי כבר אחת הקבוצות באירופה הציעה עבורו כשני מיליון יורו, סכום שהפועל תתקשה לסרב לו.

אתמול שוב נמתחה ביקורת על הבלם מרקו שולר שיעזוב בסוף העונה את המועדון, זאת לאחר שבקבוצה לא נראה שרוצים להאריך את חוזהו. בכלל, כל חוליית ההגנה ספגה אתמול ביקורת קשה ובמועדון ישנה דאגה בנושא לקראת המשחקים המכריעים בהמשך העונה.

אוהדי הקבוצה יערכו היום הפגנה מחוץ לבית של הבעלים בכפר שמריהו בשעה שבע בערב. ממטה המאבק נמסר: "אנו קוראים לכל אוהדי הקבוצה להגיע שוב אל ביתו של טביב, כדי להראות לו שאנחנו מתכוונים להאבק על הקבוצה שלנו ואין לנו כל כוונה להרפות. טביב חייב להבין שאין לו מה להמשיך בהפועל ואנחנו קוראים לו להציע את הקבוצה למכירה, ויפה שעה אחת קודם".

ניצן שירזי: "אם היה קהל, הוא היה נהנה"

3:3 נהדר בין הפועל תל אביב לבני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully