וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "מקווה שנישאר בזכות עצמנו"

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מהניצחון על ראשל"צ, בקבוצה שוקלים אם לשלוח את חטיב לניתוח. אייל לחמן לא מרים ידיים

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה עשתה הערב (שבת) צעד חשוב בדרך להבטחת ההישארות שלה בליגת העל לעונה נוספת. האדומים ניצחו בקרית אליעזר 0:2 את הפועל ראשון לציון בקרב התחתית הלוהט, אחרי שרן אבוקרט (62) ויובל אבידור (75) הבקיעו. מצבם של הכתומים, לעומת זאת, רע מאוד והם רחוקים שש נקודות מהפועל באר שבע, שתשחק ביום שני נגד מכבי פתח תקוה. בינתיים, בקבוצה שוקלים אם לשלוח את עלי חטיב לניתוח בעינו זכר לפגיעה במשחק במושבה. לאחר חזרתו מהשעייה משלושה משחקים, הוא אמור לחזור לשחק עם מסיכה, כשרק לאחר מכן יתבהר מה מצבו.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה (שני משמאל) חוגג עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
ממתינים בסבלנות למשחק ביום שני. שחקני הפועל חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

רן אבוקרט: "מקדיש את הניצחון לאימי"

טל בנין, מאמן הפועל חיפה, אמר בסיום: "שיחקנו במחצית השנייה טוב יותר, ובסך הכל עלינו כדי לנצח את המשחק. אני מקווה שהתוצאה בין באר שבע למכבי פתח תקוה ביום שני תשרת אותנו ובסופו של דבר נישאר בזכות עצמנו. לא היה קל לנטרל את השחקנים השבוע מכל האירועים שהיו כי מדובר בחברים לקבוצה, אבל אחרי עשרה ימים היה אפשר להתקדם ולהתרכז במשחק. מגיעה גם מילה טובה לקהל שלנו, ואני מקווה שהוא יגיע לתמוך בנו כדי שנבטיח את ההישארות שלנו".

רן אבוקרט שהבקיע דאג להקדיש את השער שהבקיע לאימו שנפטרה לפני שנה בעקבות מחלה קשה, ואמר: "זה יום השנה למותה של אימי, ואני מקדיש לה את השער היקר בתקווה שהוא יבטיח לנו את ההישארות בליגה".

אייל לחמן, מאמן הפועל ראשון לציון, סירב להרים ידיים גם לאחר ההפסד הכואב הזה, ואמר: "אנחנו לא מרימים דגל לבן, ונמשיך להתכונן למשחק הבא כדי לעשות את המקסימום כפי שעשינו היום. המצב לא היה טוב עוד לפני המשחק ואנחנו מקווים שבהמשך זה יהיה אחרת. היינו ערוכים למשחק הזה והגענו עם אמונה. הכדור היה ברוב הזמן אצלנו, אבל לא היינו מספיק תכליתיים ליד השער. במחצית השנייה ספגנו שער והיינו נתונים אחר כך להתקפות מתפרצות של חיפה, אבל עשינו את כל מה שיכולנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully