וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל ראשון לציון

ספורט5

14.4.2012 / 19:48

שערים של אבוקרט בדקה ה-62 ואבידור בדקה ה-75 סידרו לאדומים ניצחון בית יקר ופער 8 נק' מהקו האדום. לחמן בצרות

אדריאן הרבשטיין

דיון בבית הדין של ההתאחדות, שלושה שחקנים מורחקים, הרבה בלגאן וחוסר שקט. מה לא עבר על הפועל חיפה בשבועיים האחרונים מאז אותו הפסד 2:1 למכבי פתח תקוה? אלא שהאדומים של טל בנין לא נבהלו יותר מדי מכל זה והצליחו לרשום הערב (שבת) את אחד הניצחונות הכי חשובים שלהם העונה עם 0:2 על הפועל ראשון לציון, במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל.

רן אבוקרט בדקה ה-63 ויובל אבידור הכפיל בדקה ה-75 עם שערו ה-12 העונה בליגה ושביעי בשבעת המשחקים האחרונים. הפועל חיפה נותרה במקום ה-12, אך שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-38, שמונה יותר ממכבי פתח תקוה שמתחת לקו האדום ותשחק ביום שני מול הפועל באר שבע. הקבוצה של אייל לחמן במקום ה-15 והלפני אחרון עם 27 נקודות בלבד, שש פחות מבאר שבע.

טל בנין יכול לסמן וי גדול מאוד הערב. הקבוצה שלו עם ניצחון בית רביעי בחמשת משחקי הבית האחרונים, כשגם במשחק היחיד בו לא ניצחה הפועל חיפה סיימה ב-1:1 בדרבי מול מכבי חיפה לאחר שזו כבשה עמוק בתוך תוספת הזמן. בנין, שלקח קבוצה די מרוסקת בתחילת העונה לאחר פתיחה רעה מאוד תחת המאמן ניצן שירזי, ביצע שינוי משמעותי בקבוצה וקרוב מאוד גם להשאיר אותה בליגת העל. מה שייחשב ודאי להישג משמעותי לנוכח 6 הנקודות שצברה חיפה ב-13 משחקים תחת ניצן שירזי.

מנגד, אייל לחמן יכול וצריך להיות מאוכזב מאוד. אחרי התעוררות מסוימת שחלה תחתיו בראשון לציון, הקבוצה חזרה לסורה והיא בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית עם הפסד שלישי ברציפות כשהיא למעשה לא הוציאה עדיין אפילו נקודה אחת בפלייאוף התחתון. אולי כדאי שאייל לחמן, שהגיע לקראת סיום העונה במקום ניסן יחזקאל, יתחיל להכין את הקבוצה שלו ללאומית.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה והיה נראה ששתי הקבוצות מעט אדישות יחסית למצבן הקריטי בטבלה. לטל בנין נמאס מהר מאוד מהיכולת של שחקניו והוא ביצע חילוף כבר בדקה ה-27 כששלח למגרש את הישאם כיוואן במקום דרגאן צ'ראן. הניעור הזה העיר קצת את שחקניו, שהגיעו לשתי הזדמנויות לא רעות, אך אבידור וגלושצ'ביץ' לא היו מספיק חדים ובמחצית זה 0:0.

בפתיחת המחצית השנייה ביצעה גם ראשון לציון חילוף כשדייויד גומז הוחלף על ידי ריף מסיקה. בדקה ה-55 הגיעה המארחת להזדמנות לא רעה לאחר שחנן ממן הכניס מסירת עומק לאבידור, שנותר לבד מול דלל, אך בעט החוצה. בדקה ה-62 אבוקרט פרץ קדימה ובעט נהדר פנימה את ה-0:1 של הפועל חיפה. בדקה ה-75 ממן הכניס מסירת עומק לאבידור, שפרץ פנימה ובעט מ-10 מטר פנימה את ה-0:2.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, דרגאן צ'ראן (הישאם כיוואן, 27), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, גל ספיר, סטפן דיאק, גל מאיו, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקוסבקי (הילאל מוסא, 57), אסי בלדוט, דיוויד גומז (ריף מסיקה, 46), גאורגי אובסניקוב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully