וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "יש לנו עוד הרבה דברים לעשות"

14.4.2012 / 18:24

פורוורד מכבי תל אביב הבטיח לא לזלזל במשחק חסר החשיבות מבחינת קבותצו נגד חולון ביום ראשון. פפאלוקאס רשום

מכבי תל אביב תתמודד מחר (ראשון, 20:10, ספורט 5) במשחק ביתי נגד הפועל חולון. תיאו פפאלוקאס נרשם למשחק, זאת אחרי שביקש לעזוב לפני שבוע, אבל ראשי הקבוצה הבהירו בשיחה עם סוכנו שבכוונתם להשתמש בו גם לליגה. סופוקליס שחורציאניטיס, קית' לנגפורד ושון ג'יימס נרשמו גם הם למשחק נגד חולון.

הצהובים הבטיחו כבר את המקום הראשון בטבלה לקראת הפלייאוף, כך שהמשחק חסר חשיבות עבורם. מצד שני, גיא פניני מבהיר כי אין להקל ראש בשום משחק: "אנחנו מקום ראשון בליגה והפלייאוף הזה לא כל כך משנה לנו מבחינת המיקום, אבל חשוב לנו לשחק טוב ולנצח , זה חשוב מבחינת הקהל והמועדון".

על המשחק נגד ראשון לציון, בו התקשו הצהובים, הוסיף פניני: "לא הלך קל וידענו שזה יהיה ככה, אני חייב לתת קרדיט לראשון שבכלל עושה עונה מדהימה. תמיד קשה לשחק פה וציפינו לזה. במשחק האחרון מול ראשון ראינו שחקנים גדולים עושים מהלכים גדולים, קית' עשה כמה פעולות מדהימות בסיום, כל פעם מישהו אחר".

פניני התייחס לחזרה לליגת העל לאחר הסדרה המותחת מול פנאתינייקוס:"אנחנו ממשיכים, היורוליג והסדרה הזאת מאחורינו , יש לנו את האדריאיטית ואת הליגה הישראלית. יש לנו עוד הרבה לעשות וצריכים לחשוב על המטרות שיש לנו". לשאלה האם הוא צריך לשחק יותר בגלל כושרו הטוב העדיף הפורוורד לענות באופן לקוני: "כשקוראים לי אני שם. אני מרגיש טוב ואני שמח על כל דקה שאני על המגרש, ואני שמח שזה הולך פחות או יותר".

בתוך כך המאמן דיוויד בלאט לוחץ על ההנהלה להגיע לסיכום עם ריצ'רד הנדריקס לאור החשיבות הרבה שהמאמן מייחס לו. המגעים עם הנדריקס חודשו ולמרות שעדיין קיימים פערים במשא ומתן בין הצדדים, בקבוצה אופטימיים לגבי האפשרות שיישאר. במועדון לא בטוחים שישאירו את סופוקליס שחורציאניטיס, ולכן גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל להחליפו. מכבי תל אביב תגיש לשחקן הצעה לחוזה ארוך טווח ולא מן הנמנע שהוא יצטרף בעונה הבאה.

למקרה שהמשא ומתן עם שרמדיני לא ייצלח, בקבוצה ממשיכים לבדוק במקביל את מועמדותם של מספר שחקנים נוספים, ביניהם מייק באטיסט ואלכס מאריץ', שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. גם בו מקאלב ודרווין קיצ'ן סומנו על ידי הצהובים כמועמדים. הערב ספגה הקבוצה באופן רשמי הפסד טכני (20:0) בליגה האדריאטית לאחר שביטלה את משחקה מול בודצ'נוסט, מה שלא שינה עבורה בטבלה של הליגה.

בלאט לוחץ על ראשי מכבי להחתים את הנדריקס

הידיעה הבלעדית על מועמדותו של שרמדיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully