וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שחקן ליבורנו התמוטט במגרש ומת בבית החולים

פיירמריו מורוסיני עבר התקף לב, הרופאים לא הצליחו להציל את חייו, כל המשחקים באיטליה בסוף השבוע נדחו. צפו באירוע הטרגי

כחודש אחרי התמוטטותו המצערת של פבריס מואמבה מבולטון, אירוע טרגי נוסף התרחש היום (שבת) על מגרש כדורגל, והפעם התוצאות היו נוראיות הרבה יותר. פיירמריו מורוסיני, קשרה בן ה-25 של ליבורנו, צנח אל כר הדשא בדקה ה-31 במשחק בליגה השנייה באיטליה מול פסקארה, ובחלוף שעתיים נקבע מותו בבית החולים.

הצוות הרפואי חש במהרה למגרש, נתן מענה ראשוני באמצעות דפיברילטור ופינה את השחקן למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הקרוב. באמבולנס, על פי הדיווחים, סבל השחקן מהתקף נוסף, כשבינתיים, על המגרש, שחקני שתי הקבוצות נצפו ממררים בבכי והשופט כמובן הפסיק את המשחק. לאחר מכן הגיעו גם לאנשים באצטדיון הדיווחים על מותו של מורוסיני. "עשינו כל מה שיכולנו כדי להציל אותו, אבל הוא לא חזר להכרה", הסביר ד"ר לאונרדו פאלוסקיה שטיפל במורוסיני. רופא אחר טען כי השחקן מת כבר בדרך לבית החולים.

מורוסיני, לשעבר שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, שיחק בליבורנו כמושאל מאודינזה. בעקבות האסון, החליטו ראשי ההתאחדות האיטלקית להודיע על דחייתו של כל המחזור בשתי הליגות הבכירות. אוהדי מילאן כבר החלו להגיע למשחק מול גנואה וקיבלו את הבשורה באצטדיון. השבוע, המאבק על האליפות בין יובנטוס למילאן, יפנה את מקומו לטובת איחוד השורות סביב משפחתו האבלה של מורוסיני וקבוצתו השרויה בהלם.

עדכון ראשון: 17:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully