וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה וחימקי מוסקבה עלו לגמר היורוקאפ

הספרדים גברו על ריטאס 70:80, 15 נק' להלפרין שאיבוד כדור נוראי שלו איפשר לחימקי לנצח את סנט פטרסבורג 73:77

בזמן שביורוליג כבר נקבעו ארבע הפיינליסיטיות שהגיעו אל הפיינל פור, גם ביורוקאפ מתקרבים לכיוון הענקת הגביע. היום (שבת) קיבלנו את שתי העולות לגמר, לאחר שולנסיה גברה בקרב חפירות לא פשוט על ריטאס וילנה 70:80 בחצי הגמר הראשון, ובמשחק השני נחלו יותם הלפרין וקבוצתו, ספרטק סנט פטרסבורג הפסד כואב לחימקי מוסקבה 77:73, שעלתה אל הגמר.

ולנסיה - ריטאס וילנה 70:80

ולנסיה היממה את יריבתה ברבע הראשון עם תצוגה התקפית נהדרת שהובילה אותה ל-15:29. הליטאים החלו אט אט להתעורר, הקשיחו את ההגנה ועצרו את הספרדים על 13 נקודות בלבד ברבע השני כדי לרדת בפיגור 10 בלבד אל המחצית. אלא שולנסיה לא עמדה לוותר בקלות על המשחק, והתגברה על ערב גדול של סטפונאס בראוסקס בזכות משחק קבוצתי מצויין, ברחה ל-13 הפרש ברבע האחרון ומשם כבר לא הצליחו הליטאים לחזור.

ניק קיינר-מדלי (1 מ-5 לשלוש ו-5 ריבאונדים) ובראד ניולי הוליכו את קלעי ולנסיה עם 12 נקודות כל אחד, כשויקטור קאלבר, ויטור פאברני (3 חטיפות) וננדו דה קולו (4 מ-11 מהשדה) הוסיפו 10 נקודות כל אחד. סטפן מרקוביץ רשם 9 נקדוות ו-4 אסיסטים. את ריטאס וילנה הוליך כאמור סטפונאס בראוסקס עם משחק נהדר של 21 נקודות (5 מ-11 מהשדה) אבל קיבל סיוע רק מריינאלדס סייבוטיס שקלע 15. יונאס ולנצ'יונאס שנבחר חמישי בדראפט האחרון איכזב עם 4 נקודות בלבד ב-8 וחצי דקות.

חימקי מוסקבה - ספרטק סנט פטרסבורג 73:77

בדיוק כמו במשחק המוקדם, גם את ההתמודדות הזו פתחה אחת הקבוצות בטירוף, כשחימקי ניצלה נמנום של סנט פטרסבורג וברחה ל-14:27 ברבע הראשון. הלפרין וחבריו לא נבהלו, כשהישראלי קובר שתי שלשות, ויחד עם ולרי ליכודיי החזיר את קבוצתו עד פיגור 42:38 במחצית. הלפרין תפר את השלשה השלישית שלו עם פתיחת הרבע השלישי, וסנט פטרסבורג רצה ל-2:8 כדי לתפוס את היתרון, ואל הרבע האחרון היא הגיעה עם יתרון 56:60.

המטווח מחוץ לקשת של ספרטק נמשך גם בפתיחת הרבע הרביעי עם שלשות של בוורלי וליכודיי שהקפיצו את קבוצתם ליתרון 10. חימקי הגיבה עם מטווח משלה כשמוניה וקלאטי משלימים את המהפך. הלפרין שוב הפגיז שלשה, אבל בוורלי יצא בחמש עבירות, ודקה לסיום הוליכה חימקי בנקודה. ספרטק עשתה שטויות בהתקפה, ו-26 שניות לסיום העלה פלאניניץ' את קבוצתו ליתרון 2. הלפרין ניסה לנצח את המשחק אבל איבוד כדור נוראי שלו, 6 שניות לסיום איפשר לחימקי לקלוע מהקו, וגג ענק של פרידזון שנייה לסיום סגר את המשחק ושלח את חימקי אל הגמר.

ויטאלי פרידזון הוליך את קלעי חימקי עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, קרסמיר לונצ'אר הוסיף 13 ואסף 9 ריבאונדים עבור המנצחים. את ספרטק סנט פטרסבורג הוליכו יותם הלפרין (4 מ-5 לשלוש, 5 אסיסטים ו-5 איבודים) ופטריק בוורלי (6 ריבאונדים) עם 15 נקודות כל אחד.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully