וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופנהאגן: אנג'ליק קרבר וקרוליין ווזניאקי עלתה לגמר

הדנית, המדורגת שישית בעולם, ניצחה בקלות 3:6, 2:6 ותשחק מול הגרמניה המצוינת, שדרסה 2:6, 1:6 את ילנה ינקוביץ'

אחרי שעבדה קשה ברבע הגמר ואפילו הפסידה במערכה השנייה 6:0 למונה בארתל, הצליחה היום (שבת) אנג'ליק קרבר הגרמניה לטייל בקלות לגמר טורניר קופנהאגן, שנערך באולם. הגרמניה, המדורגת במקום ה-15 בעולם, הביסה ללא תנאי 2:6, 1:6 את ילנה ינקוביץ' הסרבית (20) תוך שעה ו-16 דקות בלבד. לקרבר זה היה המפגש הראשון אי פעם עם ינקוביץ' והיא תפגוש בגמר את קרוליין ווזניאקי המקומית, שהביסה 3:6, 2:6 את פטרה מרטיץ' הקרואטית.

קרבר פתחה מצוין את המשחק והשיגה שבירה ראשונה כבר במשחקון השלישי במשחק. בהמשך המערכה השיגה הגרמניה השמאלית שבירה נוספת וזכתה בה עם 2:6. המערכה השנייה הייתה אפילו קלילה יותר מבחינת קרבר, שהצליחה לשבור כבר במשחקון הראשון והשלימה בסופו של דבר ניצחון 2:6, 1:6 קליל בדרך לגמר טורניר משמעותי שני בקריירה שלה, אחרי שזכתה בטורניר פאריס מוקדם יותר השנה.

בגמר, תפגוש קרבר את קרוליין ווזניאקי (6 בעולם), שלא התקשתה במיוחד מול פטרה מרטיץ' (57) והביסה אותה 3:6, 2:6. הדנית, לשעבר המדורגת מספר אחת בעולם, תנסה לזכות בתואר שלישי ברציפות בקופנהאגן. ווזניאקי השיגה למעשה שתי שבירות בכל אחת מן המערכות כדי להכריע את המשחק.

גם טורניר ברצלונה מגיע כבר לשלבים המכריעים וגם שם נערכו היום חצאי הגמר. דומיניקה ציבולקובה הסלובקית (17) עשתה את העבודה שלה בצורה מרשימה מאוד כשהביסה 1:6, 1:6 את סוראנה קירסטאה הרומניה (47). ציבולקובה, שנמצאת בכושר נהדר והודחה בטורניר מיאמי רק על ידי ויקטוריה אזרנקה אחרי דרמת ענק, תשחק בגמר מול שרה אראני האיטלקיה (33), שניצחה 1:6, 2:6 את קרלה סוארס נבארו הספרדיה (65).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully