וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקני בית"ר: "לא מפתיע שהפכתם למבוקשים"

14.4.2012 / 13:45

המאמן החמיא לשחקניו לפני המשחק מול עכו ביום ראשון. מויאל צפוי לקבל זריקה ולפתוח, ריקן יעלה בקישור במקום סטיבן כהן

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל עכו באיצטדיון טדי. מאמן הקבוצה אלי כהן כינס את שחקניו לאסיפה ואמר להם: "אנחנו מגיעים למשחק עם הרבה מאוד ביטחון ובאווירה טובה, אבל אסור שזה יטעה אותנו כי מדובר במשחק קשה נגד קבוצה טובה שיודעת להפתיע. יש להם התקפה חזקה במיוחד במתפרצות עם שצ'פוביץ', פלצ'וק וסלליך, ואם לא נבוא מוכנים נשלם על זה".

כהן גם התייחס להתעניינות בשחקניו על ידי קבוצות אחרות ואמר: "זה לא מפתיע אותי שהפכתם לשחקנים מבוקשים. תמיד האמנתי בכם ובכך שאתם שחקנים ששייכים לצמרת של הכדורגל הישראלי. אתם רק צריכים להמשיך ולעבוד קשה ותעשו דברים גדולים בבית"ר ובקריירה שלכם אבל הכי חשוב עבורכם זאת ההמשכיות".

בנוגע להרכב הקבוצה, השינוי מהיומיים האחרונים הוא שקובי מויאל צפוי לקבל זריקה ולפתוח בקישור האחורי לצד דן איינבינדר ודריו פרננדס. שינוי נוסף יהיה הצבתו של אבי ריקן בקישור הקדמי במקומו של סטיבן כהן כאשר שי חדד ימשיך בעמדת המגן הימני. ערן לוי ימשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה.

היציע המזרחי ימשיך להיות סגור מחר בפעם האחרונה במסגרת העונש אותו ספגה הקבוצה מבית הדין המשמעתי. מי שהוזמן למשחק על ידי המועדון וצפוי להגיע הוא זוכה האח הגדול קותי סבג שהאוהדים מכינים לו קבלת פנים חמה מחר במידה ואכן יתייצב בטדי.

אלי כהן עדיין מסרב לתת ללאונרדו פאסוס להתאמן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully