וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לאונרדו פאסוס לא הורשה להתאמן

11.4.2012 / 17:26

אלי כהן מסרב להחזירו לאימונים וספק גדול אם יעשה זאת בתקופה הקרובה. ברק משה ייעדר ביום ראשון עקב פציעה בגב

לאחר ששלשום פתרו בבית"ר ירושלים את סוגיית הרמוני איקנדה והיום (רביעי) השחקן סגר סופית את כל תנאי השחרור שלו, בגזרת לאונרדו פאסוס עדיין אין רגיעה. בבית"ר הייתה נטייה להחזיר את השחקן לאימונים, אך המאמן אלי כהן מסרב לעשות זאת בשלב זה. לפחות עד לשבוע הבא, אז יעשו במועדון מספר בדיקת בנושא, השחקן לא יורשה לחזור לאימונים.

פאסוס הגיע היום למתחם מתוך רצון לקבל את העונש המגיע לו ולאחר מכן להתאמן עם הקבוצה, אך המאמן כהן אסר זאת ובשלב זה השחקן יצטרך להמתין לפחות עוד מספר ימים. בכל מקרה, גם אם היה חוזר להתאמן, פאסוס לא תוכנן להיכלל בסגל הקבוצה וספק גדול אם ישותף בהמשך העונה גם אם יוחזר לסגל, כאשר ההערכה היא כי בית"ר תרצה לממש את האופציה על הכרטיס שלו ולמכור אותו לקבוצה אחרת בקיץ.

היום חזרו שחקני הקבוצה להתאמן לאחר שהיו אתמול בחופש. אלי כהן יסבול מסגל חסר ביום ראשון, כאשר מעבר לפאסוס המושעה, סטיבן כהן ייעדר עקב כרטיסים צהובים, ברק משה סובל מדלקת חריפה בגב וייעדר גם הוא וכמו כן קובי מויאל בספק גדול מאוד עקב הקרע במפשעה ממנו הוא מחלים. צחי אליחן, אופיר קריאף ולירון דיאמנט צפויים להתמודד על המקום שיתפנה בהרכב בעקבות ההיעדרויות.

בבית"ר זועמים על החלטת המשטרה להציב שוטרים לפני, במהלך ואחרי משחקים בקניון מלחה. המשטרה דורשת כמות של 15-20 שוטרים בכל משחק שגרתי ומדובר בעלות של יותר מעשרת אלפים שקלים עבור בית"ר כאשר במשחקים גדולים הכמות יכולה לגדות למספרים ולעלויות בלתי סבירות. גורם בבית"ר אמר היום: "אם נגיע למשחק גדול עם טדי מלא יצטרכו לאבטח את הקניון בעלות של 70 עד 100 אלף שקל, זה בלתי נתפס. מילא שייקחו מהכמות שמוזמנת למשחק אבל להוסיף על זה? זה סתם לברוח מאחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully