וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני רואה בעצמי מאמן גדול"

מאמן ריאל מדריד הפציץ: "אני פחות אגואיסט היום, מעדיף לתרום לחגיגות של אחרים. בעוד עשרים שנה אפרוש סופית"

אם יש משהו בעולם שז'וזה מוריניו אוהב יותר מכל, זה כמובן את עצמו. כדי שאף אחד לא ישכח את זה, "המיוחד" דואג להזכיר את העניין מדי פעם ולהחמיא לעצמו וכך עשה גם הפעם.

מוריניו בן ה-49, שמנסה להוביל את ריאל מדריד לדאבל גדול של אליפות ה'לה ליגה' הספרדית וליגת האלופות, דיבר בראיון נרחב וחלק לעצמו שבחים: "אני רואה בעצמי מאמן גדול. לדבר על עצמך זה אף פעם לא קל, כי אנשים יכולים לחשוב שאתה יהיר, אבל בהתחשב בכל מה שהשגתי, אני יכול לראות בעצמי מאמן גדול".

הפורטוגלי, שעובד כעת בספרד, לאחר קדנציות בצ'לסי האנגלית ואינטר האיטלקית, אמר: "אני חושב שקל יותר לעבוד מחוץ למדינה שלך ושתהיה לך היכולת להתרגל לתרבויות שונות ולדרכים שונות לבחון את הכדורגל. אני נמצא בנקודה של התבגרות ואני פחות אגואיסט. אני מעדיף לראות אחרים חוגגים ורק לתרום את חלקי כדי שזה יקרה. אני הכי אוהב לאמן משחקים, לדעת שבעוד שעתיים תהיה נבל או גיבור".

לגבי עתידו, סיפק מוריניו הצהרה מעניינת: "בעוד עשרים שנה, אהיה בשלבי הסיום של הקריירה. אני חושב לסיים בגיל 65 או 70 ומקווה רק להיות גאה במה שעשיתי. אני לא רוצה להיות פרשן אחרי שאפרוש. ביום בו אגיד שזה המשחק האחרון שלי כמאמן, אעזוב את משפחת הכדורגל סופית".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully