וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל ראשל"צ: הסערה שאחרי הסערה

לאחר אירועי המושבה, האדומים יארחו את הכתומים במשחק תחתית קריטי. גלושצ'ביץ' וממן בהרכב של טל בנין (ש',18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ההגנה של ראשון לציון היא הגרועה בליגה, וספגה 61 שערים העונה.

* ראשון לציון היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה עם 19 אחוזי הצלחה בלבד.

* הפועל חיפה לא הפסידה בקרית אליעזר בעידן טל בנין.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בצל הפרשה המביכה וכשהאירועים מהמשחק לפני כשבועיים במושבה עדיין מהדהדים בראשה, ערכה הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. בחיפה יודעים כי המלחמה החשובה על הישארות בליגה, מעבר לזאת בבית הדין, היא על כר הדשא וחניכיו של טל בנין ינסו לחזור למסלול הניצחונות, לאחר שבאותו משחק במושבה, הם איבדו יתרון וספגו שער הפסד ממכבי פתח תקוה בדקה ה-94.

בנין התייחס היום למשחק: "בכל פעם שהקהל הגיע לתמוך בקבוצה, כמו שהוא יודע, הקבוצה ידעה להחזיר במגרש. ברגעים הקריטים האלה של המועדון, אנו צריכים את הקהל יותר מתמיד. הוא השחקן הנוסף שלנו". המאמן ייחסר את גל אראל, סטפן דנקוביץ' ועלי חטיב, שהורחקו על ידי בית הדין, בשל חלקם באירועי המושבה. לעומתם, ישוב להרכב חנן ממן, שאתמול נבדק בבית החולים לאחר מפגש ראשים עם אלון בוזורגי. כמו כן, ולדימיר גלושצ'ביץ יפתח על חשבונו של דנקוביץ'.

הנהלת הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק והם יעמדו על 60 שקלים למבוגר ו-30 לנוער/חייל/סטודנט בכל השערים ו-25/50 ביציע 5.

הפועל ראשון לציון:

בקבוצה יודעים שרק נס יציל אותה מירידה לליגה השנייה, והנס הזה יכול להתחיל רק במקרה של ניצחון מחר. למעט השוער אוהד כהן הפצוע, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אייל לחמן, שלא צפוי לערוך שינויים גדולים לעומת ההרכב שפתח בהפסד לבית"ר ירושלים במחזור שעבר. המגן קובי מוסא חולה ונמצא בספק קל, אולם בקבוצה מעריכים שישחק. אם מוסא לא יהיה כשיר, יפתח גיא אבנד בעמדת המגן הימני. לחמן עשוי לערוך שינוי בחוליית ההתקפה כאשר ההתלבטות היא בין משה בן לולו שפתח במשחק הקודם וגאורגי אובסניקוב שנכנס כמחליף וכבש.

באסיפה המסכמת ניסה לחמן לחדד את חשיבות המשחק הגורלי. בתדריך הוידאו הקרין המאמן קטעים מניצחונה של יובנטוס נגד נאפולי לפני שבועיים בליגה האיטלקית כאשר הוא שם דגש בעיקר על הנעת הכדור המצוינת של שחקני הגברת הזקנה. בנוסף הקרין המאמן גם קטעים מהמשחק בין ריאל מדריד ו-ולנסיה, ושם דגש על משחק ההגנה הפיזי של שתי הקבוצות. לבסוף הפתיע לחמן את השחקנים והקרין להם גם קטע ממשחק גביע העולם ברוגבי בין ניו זילנד וטונגה, כאשר הדגש היה על טקס הצגת השחקנים לפני המשחק והפרצופים המרוכזים שניות לפני שריקת הפתיחה.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אייל טרטצקי

אחרי הטראומה המנטאלית במושבה, היה חשוב לבנין להחזיר את השחקנים להתעסק בכדורגל. חיפה תצטרך מחר בעיקר את הניסיון של הקפטן, כדי לשים את האירועים מאוחר ולהתרכז רק במשחק.

הפועל ראשון לציון: אסי בלדוט

בלדוט מציג את העונה הטובה בקריירה, וכשהקשר מספק בישולים או שערים, ראשון לציון בדרך כלל צוברת נקודות. מחר יפגוש בלדוט את האקסית מהעונה שעברה ואם יצליח להנהיג את הכתומים ויפגין את הכושר הטוב בו הוא נמצא בחודשים האחרונים, ראשון לציון עשויה להפתיע ולחזור מקרית אליעזר עם הנקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, דרגאן צ'ראן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא (גיא אבנד), גל ספיר, סטפן דיאק, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, ריף מסיקה (ליאור ברטקוסבקי), אסי בלדוט, דיוויד גומז, גאורגי אובסניקוב (משה בן לולו).

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully