וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אחד הרגעים הכי קשים שהיו לי העונה"

כוכב מיאמי התקשה לקבל את ההפסד הכואב לשיקגו, רוז חגג על הספסל: "אין לי בעיה שלא שיחקתי בקלאץ', הכל כדי לנצח"

שיקגו סיפקה הלילה (בין חמישי לשישי) הצהרת כוונות נוספת כי היא מוכנה ומזומנה ללכת עד הסוף, כשהשיגה את אחד הנצחונות הכי גדולים שלה העונה - 86:96 על מיאמי אחרי הארכה. וכמו בפעם שעברה שהבולס גברו על ההיט, גם הפעם הם עשו זאת פחות או יותר ללא דרק רוז, שלשם שינוי התלבש ופתח בחמישיה, אבל הציג את אחד המשחקים הכי גרועים בקריירה שלו - עם שיא שלילי של שתי נקודות בלבד ב-1 מ-13 מהשדה ו-3 איבודים ב-25 דקות.

בשל החלודה הרבה והיכולת הרעה, ברגעי ההכרעה בחר מאמן שיקגו טום תיבודו לספסל את ה-MVP המכהן לטובת הרכז המחליף סי ג'יי ווטסון, שהתברר כגיבור המשחק כששלח את הקבוצות להארכה עם שלשה גדולה, 2.2 שניות לתום הזמן החוקי. "אין לי בעיה עם זה", אמר רוז בתום המשחק. "כל מה שצריך לעשות כדי לנצח, זה בסדר. הוא הרגיש שזאת החמישיה שתנצח את המשחק, וזה קרה. אני לא יכול להתלונן על זה. כבר היו לי משחקים גרועים יותר, ואני פשוט שמח שניצחנו, זה כל מה שחשוב".

תיבודו עצמו הסביר: "זו סוגיה מאוד מעניינת. אם דרק היה בעונה הראשונה או השניה שלו, אולי זה היה מדאיג אותי. אבל כרגע הוא פשוט יודע, הוא מבין את הסיטואציה. הוא חוזר מפציעה, יש לו הרבה ביטחון והוא יחזור לעניינים במהירות. זה מה שאנחנו אוהבים אצלו: הוא כל כך שמח שניצחנו, כל כך שמח בשביל החברים שלו לקבוצה, זה מי שהוא".

מנגד, לברון ג'יימס ששוב נעלם ברגעי ההכרעה הודה בתום המשחק: "זה אחד הרגעים הכי קשים שהיו לי העונה. זה כואב. לחמנו טוב ונתנו לעצמנו סיכוי לנצח". דווין וויד, שקיבל צ'אנס לנצח את המשחק בתום הזמן החוקי אך החטיא, סיכם היטב את ההבדל בין הקבוצות - הספסלים: "אנחנו חייבים לסמוך על הספסל שלנו קצת יותר, לתת להם צ'אנס. ככה תום עשה, הוא סמך על המחליפים שלו עד הסוף".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully