וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה הביסה את ראסינג סנטאנדר 0:3

חמד לא שותף, אוואט השלים 90 דקות בניצחון הקליל על נועלת הטבלה. ויאריאל ביצעה מהפך מדהים ומפתיע ב-1:2 על מלאגה

נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים האחרונים קירבה פעם נוספת את מאיורקה לאיזור המסוכן, ולמשחק הערב (חמישי) מול נועלת הטבלה ראסינג סנטאנדר ידעה הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד כי היא פשוט חייבת לנצח אם ברצונה להימנע מקרבות הישארות מיותרים. זה בדיוק מה שמאיורקה עשתה, כאשר הציגה יופי של משחק בדרך ל-0:3 חשוב, שפחות או יותר הבטיח לה עונה נוספת בליגה העליונה, שכן כעת הפער בינה ובין הקו האדום עומד על 12 נקודות, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום. חמד ראה את הנעשה מהספסל, בעוד אוואט השלים 90 דקות מוצלחות ושמר זה שבוע שני ברציפות על שער נקי.

המרעננת הרשמית של הלה ליגה, מלאגה, נעצרה מוקדם יותר על ידי ויאריאל, ופספסה הזדמנות גדולה לשוב למקום השלישי על חשבון ולנסיה במסגרת המחזור ה-32 בספרד. קבוצתו של מנואל פלגריני נכנעה 2:1 על ידי הצוללת הצהובה, אותה אימן כזכור המאמן הצ'יליאני הוותיק בהצלחה רבה בין השנים 2004 ו-2009.

ואם באקסים עסקינן, הרי שסנטי קאסורלה, שהגיע מויאריאל לנבחרת ובקיץ החולף עבר למלאגה תמורת 21 מיליון יורו, הוא זה שהעלה את הרביעית בטבלה ליתרון בדקה ה-65 עם בעיטה חזקה ברגל שמאל. מלאגה בוודאי כבר ראתה כיצד היא חולפת על פני ולנסיה ושבה למקום השלישי, אלא שבדקה ה-83 הוכשל חרמן פרס בתוך הרחבה על ידי קרלוס קאמני שאף ראה כרטיס אדום, ואת הפנדל בעט מרכוס סנה פנימה. אלא שהצוללת הצהובה לא הסתפקה בנקודה, יצאה קדימה, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן השלים פרס משחק גדול, כדי לכבוש הפעם בעצמו ולהשיג ניצחון דרמטי במיוחד. ויאריאל פותחת פער של שבע נקודות מהקו האדום, מלאגה רחוקה כעת שתי נקודות מולנסיה שבמקום השלישי.

במשחק שנעל את המחזור ה-32 סביליה ניצחה את חטאפה 0:3.

*** במשחק השלמה באיטליה השיגה קליארי 0:1 חשוב מאוד על בולוניה, ופתחה פער של שבע נקודות מהקו האדום. אלנסדרו דיאמנטי כבש את השער היחיד במשחק הדקה ה-54.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully