וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ורמוט בישל, דה חראפשחאפ סוף סוף ניצחה

90 דק' לקשר ב-0:3 על אוטרכט, שקטע רצף של 7 הפסדים. 90 דק' לרפאלוב ב-1:1 של ברוז' עם סטנדרד ליאז' (41 דק' לגרשון)

תגידו מזל טוב גדול לדה חראפשחאפ, שקטעה הערב (חמישי) רצף עגום של שבעה הפסדי ליגה וניצחה לראשונה מאז ה-25 בפברואר - 0:3 את אוטרכט במסגרת המחזור ה-29 בליגה ההולנדית. היה זה ערב מוצלח גם לגילי ורמוט, שפתח בהרכב ובישל את השער השני של קבוצתו, שראשונה מזה זמן רב נוטשת את המקום האחרון בטבלה ועולה למקום ה-17, המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. כעת לדה חראפשחאפ יש 19 נקודות - אחת יותר מאקסלסיור שירדה למקום האחרון, ו-10 פחות מדן האג שנמצאת בחוף מבטחים.

ורמוט עצמו פתח בהרכב זה משחק תשיעי ברציפות ולשם שינוי השלים 90 דקות הפעם, ודה חראפשחאפ עלתה ליתרון בדקה ה-22 מרגליו של מלך שערי הקבוצה, ריידל פופון. בדקה ה-62 רשם אקס הפועל תל אביב בישול שני העונה, כשסידר למיכאל דה ליאו את ה-0:2, ובדקה ה-88 השלים החלוץ ההולנדי צמד וקבע את תוצאת המשחק. זהו ניצחון שני בלבד של דה חראפשחאפ ב-19 משחקי הליגה האחרונים, ובשבוע הבא כבר מחכה לה קרב קשה בהרבה: ביקור באמסטרדם ארינה של אייאקס, מוליכת הטבלה.

*** בפלייאוף העליון בבלגיה השלים ליאור רפאלוב 90 דקות לא רעות בכלל במדי קלאב ברוז', שסיימה ב-1:1 עם סטנדרד ליאז' הודות לשער שוויון דרמטי של ריאן דונק עמוק בתוך תוספת הזמן. מאור בוזגלו הפצוע עדיין לא שב לסגל של המנצחת, אך רמי גרשון עלה מהספסל של ליאז' בדקה ה-49.

מה מחכה לשאר שגרירינו בסוף השבוע הקרוב?

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully