וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:0 לבאיירן עם מיינץ, האליפות בדרך לדורטמונד

תוצאה מאכזבת להיינקס, שהעניק מנוחה למספר שחקנים. האלופה ניצחה 1:2 את שאלקה ורחוקה 8 נק', 3 מחזורים לסיום

זהו, כנראה שכבר אי אפשר יהיה לקחת את זה מהם. דורטמונד בדרך הבטוחה לאליפות שנייה ברציפות. הגלבהשוורצה חזרו מפיגור בדרבי הרוהר ל-1:2 על שאלקה והגדילו את הפער בפסגה לשמונה נקודות לאחר שבאיירן מינכן סיימה ב-0:0 ביתי ומאכזב במיוחד מול מיינץ. האליפות בדרכה הבטוחה לדורטמונד, שתוכל לחגוג כבר בשבוע הבא מול קלן בבית.

הרטה ברלין סיימה ב-3:3 מדהים מול לברקוזן, המבורג ניצחה 0:1 יקר במיוחד את האנובר, קייזרסלאוטרן בדרך לליגת המשנה עם הפסד בית 2:0 לנירנברג. המחזור כולו יצא לדרך כבר ביום שישי בערב, כששטוטגרט הביסה 1:4 את ורדר ברמן.

פ.צ. קלן, שתתארח ביום ראשון אצל מנשנגלאדבך הדועכת, החליטה לפטר אמש (חמישי) את מאמנה סטאלה סולבאקן. שחקן העבר הנורבגי ראה את קבוצתו מפסידה חמישה משחקי ליגה רצופים וצונחת למקום ה-16 בטבלה, המוביל למשחקי המבחן, שתי נקודות מהקו האדום ונקודה מחוף מבטחים. התבוסה 4:0 למיינץ במחזור הקודם היתה בגדר הקש ששבר את גב ההנהלה, שהחליטה למנות במקום סולבאקן את פרנק שייפר, שאימן את קלן בעונה שעברה, וכעת שב לתפקידו.

לוקאש פישצ'ק שחקן דורטמונד עם אילקאי גונדואן. Frank Augstein, AP
יש אליפות! פישצ'ק וגונדואן/AP, Frank Augstein

שטוטגרט - ורדר ברמן 1:4

בארבעה מתוך חמשת ביקוריה הקודמים של ברמן אצל שטוטגרט, היא יצאה חבולה עם שתי שישיות ושתי רביעיות. הפעם, הבחורים של תומאס שאף קיוו שזה ייגמר אחרת, תקוות שהתגברו בדקה ה-25, כשמרקוס רוזנברג ניצל התקפה שהחלה עם ספק עבירה על שחקן הגנה מקומי וסיים עם שער. אלא ששטוטגרט, שנמצאת בכושר אדיר ומתקרבת לכרטיס לליגה האירופית, ענתה בצורה חדה וכואבת. ראשון היה זה כריסטיאן גנטנר שכבש בבעיטה מרהיבה מחוץ לרחבה בדקה ה-37 ואחריו מרטין הרניק, שניצל שני כדורי קרן כדי לכבוש בדקות 45 ו-53 (ספק בעזרת ידו) ולהגיע ל-17 שערי ליגה העונה. קאקאו הוותיק עלה מהספסל לקראת הסיום והספיק לכבוש את הרביעי בנגיחה מקרוב, בדקה ה-89.

שאלקה - דורטמונד 2:1

לא צריך כבר להיות מהמר גדול או להסתכן יותר מדי כדי לקבוע שהקבוצה של יורגן קלופ תזכה השנה באליפות שנייה ברציפות. שלושה ימים אחרי ה-0:1 הענק על באיירן מינכן, הצליחה דורטמונד לנטרל עוד מכשול רציני כשחזרה מפיגור ל-1:2 מרשים מאוד בדרבי הרוהר על שאלקה. הפער של האלופה על פני באיירן עומד כבר על תשע נקודות, לפני המשחק של הבווארים מאוחר יותר. שלושה משחקים נותרו לסיום העונה של דורטמונד. אגב, מריו גצה סוף סוף חזר לסגל אחרי פציעה ארוכה וישב על הספסל.

דווקא שאלקה עלתה ליתרון בדקה התשיעית כשקרן של פוקס הגיעה לפינה הרחוקה, שם המתין ג'פרסון פרפאן, שבעט מ-22 מטר קו אלכסוני, כדור שפגע בראשו של שינג'י קגוואה ושינה מעט את כיוונו בדרך פנימה וזה 0:1 לרויאל בלוז. האלופה הצליחה לאזן בדקה ה-17 והיה שווה לחכות. גם הפעם זה הגיע מקרן, כשהרחקה לא מספיק טובה הגיעה בסופו של דבר ללוקאש פישצ'ק, שהסתובב ובעט את אחד השערים היפים של העונה בגרמניה, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-63 כשקרן נוספת נגמרה בהרחקה לא טובה של כריסטוף מצלדר, סבסטיאן קהל היה שם כדי לבעוט מטווח קצר פנימה את ה-1:2 ולהקפיץ אלפי צהובים-שחורים ביציעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קייזרסלאוטרן - נירנברג 2:0

הקבוצה של איתי שכטר (ששוב נותר מחוץ לסגל בשל פציעה) בדרך הבטוחה לליגת המשנה. קייזרסלאוטרן הפסידה שוב, הפעם 2:0 בבית לנירנברג (אלמוג כהן נכנס בדקה ה-85), ואיבדה סיכוי להישאר בליגה ללא משחקי מבחן. במידה שקלן תוציא נקודה אחת במשחק שלה מחר, אז לאוטרן תרד באופן סופי לליגת המשנה.

באיירן מינכן - מיינץ 0:0

כנראה שההפסד הטראומתי לדורטמונד לפני שלושה ימים הוציא מעט מהאוויר מהמפרשים של הבווארים, שככל הנראה הפנימו שבאליפות תזכה דורטמונד גם השנה. זה נתן את אותותיו כבר הערב כשהקבוצה סיימה ב-0:0 ביתי מול מיינץ והפער מהאלופה כרגע עומד כבר על שמונה נקודות, שלושה מחזורים לסיום העונה. יופ היינקס שמר כוחות לקראת מפגש ליגת האלופות מול ריאל מדריד ביום שלישי והשאיר מחוץ להרכב את פרנק ריברי, מריו גומז, טוני קרוס, פיליפ לאהם ולואיז גוסטבו.

"כוכב הדרום" אמנם שלטו לאורך רוב שלבי המשחק והחזיקו בכדור באחוזים גבוהים בצורה חריגה (קרוב ל-80 אחוז), אבל כמעט ולא הצליחו לייצר מצבים ממשיים ולאיים על היינץ מולר, שנאלץ להתמודד בסך הכל עם בעיטה אחת בודדה למסגרת השער שלו. מיינץ יכולה לחייך והיא במקום ה-12 עם 37 נקודות.

משחקים נוספים:

לברקוזן - הרטה ברלין 3:3
ללברקוזן: אנדרה שרלה (44), שטפן קיסלינג (51 ו-84), להרטה: פייר מישל לאזוגה (63), טונאי טורון (72 ו-77)

המבורג - האנובר 0:1
להמבורג: יונג מין סון (12)

וולפסבורג - אוגסבורג 2:1
לוולפסבורג: פטריק הלמס (27), אוגסבורג: טורסטן ארל (13), סבסטיאן לנגקאמפ (88)

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully