וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בליברפול: המנהל המקצועי עזב

ב"החלטה משותפת", החליט המועדון להיפרד מדמיאן קומולי, שהיה אחראי על הבאת אנדי קארול. מעמדו של דלגליש יציב

העונה המאכזבת של ליברפול מתחילה לתת את אותותיה, כאשר מועדון הפאר האנגלי חווה סוג של זעזוע הערב (חמישי) בדמות ההחלטה להיפרד מהמנהל המקצועי דמיאן קומולי. בנובמבר 2010 מונה קומולי להיות אחראי על הרכש של המייטי רדז, ומאז ביצע לא מעט עסקאות מפוקפקות למדי, בראשן ההחלטה לשלם 35 מיליון ליש"ט עבור אנדי קארול המאכזב. כמו כן, אמון קומולי גם על הרכישות של סטיוארט דאונינג (20 מיליון ליש"ט), לואיס סוארס (22.8), ג'ורדן הנדרסון (16), צ'רלי אדם (7.5), חוסה אנריקה (7), סבסטיאן קואטס (7).

"אני אסיר תודה על ההזדמנות שליברפול נתנה לי", אמר קומולי בהודעת הפרידה המשותפת שהוציא במקביל לזו של המועדון. "אני שמח להמשיך הלאה ולחזור לצרפת בשל עניינים משפחתיים. אני מאחל למועדון הצלחה בעתיד". יו"ר ליברפול טום וורנר אמר בנושא: "אנחנו מתקרבים לסיום העונה ופתיחת חלון ההעברות בקיץ, והרגשנו שחשוב לבצע את השינוי הזה במהירות. אחת הסיבות שעשינו זאת עכשיו, זה כדי שנוכל למצוא מחליף מצוין לעונה הבאה".

לאחר הצעד הדרמטי נפוצו שמועות באשר למעמדו של קני דלגליש במועדון, אלא שוורנר דאג להבהיר כי לעזיבתו של קומולי לא תהיה השפעה על המנג'ר: "יש לנו אמון גדול בקני. אנחנו מרגישים שהקבוצה תשתפר בעתיד ויש לו את כל התמיכה מאיתנו".

דלגליש עצמו הגיב גם כן לצעד ואמר: "כל שחקן שדמיאן החליט להביא לקבוצה היה בחירה שלי. ברגע שהחלטתי את מי אני רוצה, דמיאן עשה עבודה פנטסטית ועזר לי להביא אותו. הוא מאוד עזר לנו, ולי אישית היתה מערכת יחסים מצוינת איתו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully