וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון גדול למכבי ראשון לציון על אס"א תל אביב

הדאבליסטית כבשה את הפסגה עם 26:31 על יריבתה, רגע לפני תום העונה הסדירה. 26:26 דרמטי בין סביון ורחובות בתחתית

מחזור אחד בלבד נותר עד תום ליגת הכדוריד, והעניינים רק מתחממים. הערב (חמישי) יצא לדרך המחזור ה-21 עם משחק עונה של ממש שהבטיח הרבה, וקיים עוד יותר. סגנית המוליכה מכבי ראשון לציון גברה על המדורגת ראשונה ערב המחזור, אס"א תל אביב, 26:31, ועקפה אותה בדרכה אל הפסגה. יואב נאמן ופיליפ מריאן הובילו את הדאבליסטית עם שישה שערים כל אחד, כשגל אברהם הוסיף חמישה ואמיר לנגליב ויוהן רושקה תרמו ארבעה כל אחד. את אס"א, שתנסה לשוב למקום הראשון המבטיח יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף בשבוע הבא, בלט דן נתן עם חמישה שערים.

כזכור, שתי המתמודדות בגמר הגביע ה-50 שייערך ביום שני, הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב, ניצחו גם הן אתמול. הקבוצה מעיר היין עשתה זאת עם 25:32 נינוח על נס ציונה, בעוד הצהובים מתל אביב שנכנסים לאחד השבועות הגורליים בתולדות המועדון גברו על רמת השרון 27:32.

קרית מוצקין הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון לאחר שניצחה את הפועל אשדוד מהתחתית 21:26.

גם בתחתית לא שקט. סביון ועירוני רחובות נפרדו ב-26:26 דרמטי מאוד, כשאמי צ'וקוהאמיקה מרחובות הבקיע לא פחות מ-12 שערים. לשתי הקבוצות שמנסות לברוח מהפלייאוף התחתון כרגע 14 נקודות, אחת יותר מנס ציונה העשירית, שתארח ביום ראשון את מ.כ. חולון במשחק שינעל את המחזור.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully