וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ר"ג הפסידה להפועל ירושלים, לוד בפסגה

האורדונים איבדו את המקום הראשון לאחר זמן רב כשנכנעו 2:0 לקבוצה מהבירה. בני לוד אמרה תודה וגברה על רעננה 0:1

המחזור ה-31 בליגה הלאומית יצא הערב (שישי) לדרך עם שלושה משחקים במסגרת הפלייאוף העליון, ומה נגיד - שיטת הקיזוז שוב מוכיחה כי למרות כל הטענות כנגדה, היא בהחלט הופכת את הסיפור למעניין הרבה יותר. ערב המחזור הפרידו בין השישית הפועל ירושלים והמוליכה הפועל רמת גן שמונה נקודות, ולאחר ה-0:2 המצוין של הקבוצה מהבירה היום, הצטמק לו הפער לחמש בלבד. סגנית המוליכה הפועל בני לוד ניצלה גם היא את ההפסד של האורדונים כדי לנצח את הפועל רעננה 0:1, ונשל את הרמת גנים מהפסגה לראשונה מזה זמן רב. גם מכבי הרצליה שמה עצמה בעמדת זינוק מצוינת אל עבר ליגת העל, כשניצחה 0:2 את מכבי אחי נצרת והתקרבה מרחק שתי נקודות מרמת גן וחמש מבני לוד. בפלייאוף האמצעי, הפועל כפר סבא ניצחה 3:5 את בית"ר תל אביב רמלה במשחק רב שערים, ואילו הפועל אשקלון חזרה עם 2:3 מאום אל פאחם. ביום שני יינעל המחזור עם שלושת המשחקים בפלייאוף התחתון.

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 2:0

דווקא כשהיא נכנסת לרגעים המכריעים של העונה, הקבוצה של פרדי דוד חווה נפילת מתח בלתי מוסברת. אחרי התבוסה המשפילה 3:0 לבית"ר רמלה תל אביב ממש במחזור האחרון של העונה הסדירה, המשיכה מוליכת הטבלה לשעבר להראות כי היא לא ראויה למקום הראשון, הפעם בבית, ושוב מי שהיתה קבוצת ההתקפה הטובה בליגה פשוט לא מוצאת עצמה בחלק הקדמי: בחמשת המשחקים האחרונים, מצאה הפועל רמת גן את הרשת רק פעמיים.

מנגד, נדמה כאילו העימות בין עידן טל ולופא קדוש שהביא להשעייתו של הקשר הוותיק עד תום העונה לא ממש פגע בירושלמים, שפתחו את המשחק פנטסטי ועלו ליתרון כבר בדקה השמינית, לאחר פצצה נפלאה של אסף עזו מהאוויר בדקה השמינית מקצה הרחבה. בדקה ה-23 ניצל יוסי ביטון יציאה גרועה של איתי ארקין כדי לנגוח את השני, ומשם רמת גן כבר לא חזרה. ביטון עצמו ספג כרטיס צהוב שני טפשי בתוספת הזמן, אבל גם זה לא מנע מהפועל ירושלים להשיג ניצחון חוץ ראשון מאז המחזור העשירי, ואת מי הם ניצחו אז? נכון, את הפועל רמת גן. יש דברים שלא משתנים.

הפועל בני לוד - הפועל רעננה 0:1

השלישיה בבת ים בשבוע שעבר הבטיחה לבני לוד להיכנס לפלייאוף העליון עם אותו מספר נקודות כמו של המוליכה מרמת גן, והערב, עם ניצחון רביעי ברציפות, הוכיחה קבוצתו של סלימאן אזברגה כי היא בהחלט ראויה לכבוש את המקום הראשון. עקיבא מגרלישוילי השאיר את הפועל רעננה בעשרה שחקנים לאחר שהורחק בדקה ה-28, כשאת השער הבודד במשחק הבקיע יקיר שינה בדקה ה-45. בני לוד פותחת פער של שלוש נקודות בפסגה, ובשבוע הבא מחכה לה משחק העונה - קרב ראש בראש מול האורדונים מרמת גן. ורעננה? היא כנראה תבלה עונה נוספת בליגה הלאומית.

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 0:2

במארחת בגיעה אחרי התיקו הביתי המאכזב מול נצרת עילית וההדחה מהגביע, אלא שלמרות ההפסד לרמת השרון הקבוצה של עופר טלקר היתה מרוצה מהיכולת, וגם היום ניתן היה להבין מדוע. הרצליה שיחקה היטב, עלתה ליתרון מרגליו של ג'ורג' אמסיס בדקה ה-41, וסגרה עניין עם שער של עמרי פרל בדקה ה-89. הקבוצה של שמעון הדרי מפסידה משחק גורלי במיוחד, וקוטעת לעצמה רצף של שני נצחונות חוץ.

בפלייאוף האמצעי:

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל כפר סבא 5:3
לבית"ר: מתן לוטטי, (1), איציק אבושדיד (47), דודו בן שושן (65). לכפר סבא: בן אז'ובל (14), משה אסולין (38), רן יצחק (53 ו-90 בפנדל), גיא מלמד (62)

מכבי אום אל פאחם - הפועל אשקלון 3:2
לאום אל פאחם: אחמד נהיה (66 ו-84). לאשקלון: שניר בן אבו (38), אוסיי מאוולי (42 ו-64)

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully