וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אני וצ'לסי ננסה לחשוב בקיץ מה טוב לשני הצדדים"

העתיד של קפטן נבחרת ישראל לוט בערפל, בינתיים הוא נהנה בארסנל: "בגלל שהייתי סבלני והשקעתי, זה משתלם לי עכשיו"

אחרי עונה לא פשוטה כלל בה לא הירבה לקבל דקות משחק, נדמה כי יוסי בניון חוזר לאחרונה להציג את היכולת שהביאה אותו לרמות הגבוהות של הפרמיירליג. אמש (רביעי) סייע קפטן נבחרת ישראל לארסנל להביס את וולבס 0:3, תוך שהוא מתכבד בהבקעת השער השלישי, עם בעיטה שטוחה ויפה מחוץ לרחבה. כידוע, בניון מושאל לארסנל מצ'לסי, והכושר הטוב בו הוא מצוי העלה את השאלה האם התותחנים ינסו לצרף אותו בתום העונה הקרובה, או שמא הישראלי ישוב לצ'לסי או יושאל או יימכר לקבוצה אחרת.

"קשה לי לדבר עכשיו על העתיד", אמר היום הקשר בראיון לתקשורת האנגלית. "עדיף להתרכז בחמשת השבועות שנותרו לעונה ולעשות את הטוב ביותר לקבוצה שלי. אני לגמרי מחויבת לארסנל, ואחר כך נראה מה יהיה. ב-30 ביוני אחזור לצ'לסי ואז אני והם נצטרך להחליט, כל אחד יצטרך לחשוב מה טוב עבורו. לא אשקר - אני אוהב את צ'לסי. לא שיחקתי שם הרבה כי היתה לי פציעה קשה, אבל עדיין יש לי חברים טובים משם איתם אני מדבר כל יום. אני רוצה שהם יצליחו".

"כשהגעתי לכאן האמת שאני יכול לשחק יותר", הוסיף קפטן הנבחרת. "ידעתי שיש כאן הרבה שחקנים מוכשרים, אבל הייתי מוכן. התפקיד של המאמן הוא לקבוע מי משחק, ובגלל שהייתי כל כך סבלני ואני תמיד נותן 100 אחוז, זה משתלם לי עכשיו. נכנסתי להרכב וניצחנו את מנצ'סטר סיטי, ואתמול הבקעתי. אני מאוד רוצה לשמור על המקום בהרכב".

כעת המטרה שנותרה לארסנל היא לשמור על המקום השלישי, המוביל באופן ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. למרות שהתותחנים מובילים על טוטנהאם בחמש נקודות, בניון מאמין כי העבודה עדיין לא הסתיימה: "זהו פער גדול, אבל אנחנו עדיין חייבים לשחק טוב ולנצח עוד כמה משחקים. המשחק הבא שלנו הוא נגד וויגאן, שניצחה את מנצ'סטר יונייטד, כך שזה תמרור אזהרה עבור כולם. זה לא יהיה קל. אחר כך יש לנו את צ'לסי, במשחק בו לא אוכל לשחק. עדיין נותרו לנו כמה משחקים קשים, אבל אין לי ספק שנסיים בשלישיה הראשונה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully