וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מכבי חיפה פרסמה ביוטיוב את דו"ח הסקאוטינג?

12.4.2012 / 14:04

עוד פאדיחה בכרמל: שחקני הבקעה הופתעו לגלות לפני המשחק בחיפה שכל החולשות והתרגילים שלהם מופיעים ביוטיוב: "מוזר"

ביום ראשון האחרון עצרה מכבי חיפה את רצף 15 הפסדי הליגה שלה עם ניצחון חוץ גדול מול ברק נתניה, אלא שכנראה למישהו במועדון היה חשוב להתחיל רצף חדש של הפסדים, אחרת קשה להבין את ההתנהלות של הקבוצה לפני המשחק מול מ.כ הבקעה.

אתמול (רביעי) בבוקר העלה אחד מאנשי הקבוצה את דוח הסקאוטינג שהכין הצוות המקצועי לקראת המשחק מול הבקעה לעמוד היוטיוב של הקבוצה, וכך כל אדם אשר היה חפץ לדעת לפני המשחק מה מתכננים במועדון למשחק, יכול היה פשוט להיכנס לעמוד, ולקרוא.

השמועה התפשטה במהירות אל שחקני מ.כ הבקעה, אשר עוד שהו בביתם והיו לקראת יציאה למשחק מול חיפה, וכך יכלו חלק מהשחקנים לראות מה מתוכנן להם במשחק בערב, אותו ניצחו לבסוף 70:87.

"אין ספק שזה היה מוזר מאוד, פתאום אתה רואה כמה שעות לפני המשחק שהקבוצה היריבה רוצה שתלך שמאלה ולא ימינה, לתת לך לזרוק בכל מחיר, ולא לאפשר דברים מסוימים, זה פעם ראשונה שראיתי שדבר כזה קורה, על גבול החובבנות ממש", אמר אחד משחקני הבקעה הבוקר.

אחד המצטיינים של המשחק היה פרנק רובינסון, אקס חיפה, שב-28 דקות קלע 15 נקודות. בדוח הסקאוטינג, שעל פי אנשי הבקעה ראה רובינסון לפני המשחק, נכתב שיש לאפשר לו לזרוק מחוץ לקשת כי האחוז השנתי שלו נמוך מאוד. רובינסון הגיב עם 2 מ-3 מחוץ לקשת, בדרך לניצחון.

בינתיים בחיפה החליטו לקנוס את השחקנים בעקבות היכולת הדלה מול הבקעה. במידה והקבוצה תפסיד לבני השרון במשחק שייערך ביום שני, חיפה תאבד כל סיכוי לצאת מהמקום האחרון, ומשחקי הפלייאוף על מקומות 9-11 שאמורים להיערך בסיום העונה, יבוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully