וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה וורלד פיס: "אני מרגיש נוח בתפקיד המנהיג"

הפורוורד של הלייקרס פורח בהיעדרו של קובי בריאנט הפצוע. בקליפרס מתמוגגים מכריס פול: "הוא משתלט על משחקים"

שתי הקבוצות של לוס אנג'לס רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחונות מרשימים, כשהלייקרס ניצחו 84:98 בסן אנטוניו והקליפרס חזרו מאוקלהומה סיטי עם 98:100, והשתיים נשארו במקומות השלישי והרביעי במערב, כשההפסדים של הספרס ושל הת'אנדר שמרו על השוויון במקום הראשון.

ללא קובי בריאנט הפצוע, שעדיין לא ברור מתי ישוב לפרקט, כיכבו אנדרו ביינום עם 30 ריבאונדים, המספר הרב ביותר של כדורים חוזרים במשחק מאז שקווין לאב עשה זאת ב-2010, ומטה וורלד פיס, שהפגיז 26 נקודות באחוזים מעולים.

"מאז שהייתי ילד תמיד הייתי מנהיג", התייחס רון ארטסט לשעבר לפריחה המחודשת שלו לאחרונה. "קובי לא משחק עכשיו, ואני מרגיש בנוח בתפקיד המנהיג. אני בכושר טוב יותר מבעבר שמאפשר לי להראות כמה השתפרתי. כשקובי יחזור אני אשמח לסייע לו, אני השחקן השני הכי מבוגר בקבוצה. עכשיו כשדרק פישר עזב, אני צריך לדבר קצת יותר".

בצד השני של העיר הקליפרס קיבלו הצגת קלאץ' מכריס פול, שקבר את סל הניצחון מול מוליכת המערב, שעשויה להיות היריבה של CP3 ולהקתו בסיבוב השני של הפלייאוף. "זה היה משחק גדול בשבילנו, במיוחד אחרי הדרך בה הפסדנו לממפיס", אמר פול. "זה היה משחק שפשוט אסור היה לנו להפסיד".

"הוא משתלט על משחקים, זו הסיבה שהוא הכי טוב שיש בדקות האחרונות", התפעל בלייק גריפין מחברו, ומאמנו ויני דל נגרו הוסיף: "יש לו תשוקה תחרותית בנוגע לכל דבר, וזה מהלך שהראה עד כמה הוא ממוקד וקשוח".

גם למאר אודום על הכוונת של מטה וורלד פיס המתקמבק

עוד הלילה: ניצחון יקר לניקס במילווקי, טריפל דאבל לרונדו

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully