וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "לא מאמין שיונייטד תפסיד 5 נקודות"

למרות שקבוצתו צימקה את הפער, מנג'ר הסיטי לא מאמין שאפשר לזכות באליפות. בניון: "שמחתי לקחת חלק במשחק"

למרות שמנצ'סטר סיטי הוזכרה אתמול (רביעי) כקבוצה שפתחה מחדש את המאבק על האליפות בפרמיירליג, המנג'ר שלה רוברטו מאנצ'יני דאג להנמיך ציפיות. אחרי הניצחון 0:4 על ווסט ברומיץ' ובעקבות הפסדה של היונייטד 1:0 לוויגאן, הפער בין השתיים הצטמק לחמש נקודות, כשנותרו לכל אחת חמישה משחקים לסיום העונה. ובכל זאת, המנג'ר האיטלקי של הסיטי סבור שיריבתו העירונית חזקה מדי בכדי לפקשש.

מאנצ'יני אמר אתמול: "אני עדיין חושב שהמאבק על האליפות גמור כי מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה נהדרת וקשה לי להאמין שהם יפסידו חמש נקודות. אני אמשיך להילחם בכל יום וכך גם הקבוצה שלי, אבל אני חושש שזה מאוחר מדי. אני חושב שליונייטד יש רוח קבוצתית נהדרת, ולנו אין רוח קבוצתית כזאת. לנו חשוב לסיים את העונה טוב. זו הייתה עונה נהדרת עבורנו, הטובה ביותר מאז 1968 כשהסיטי זכתה באליפות".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שלח ביקורות לשופט המשחק אחרי ההפסד 1:0 לוויגאן מהתחתית, אבל לא שכח לפרגן ליריבה, שקטעה רצף של שמונה ניצחונות של היונייטד. פרגוסון התעצבן בעיקר על נגיעת יד של וויגאן ברחבה, שלא נראתה על ידי השופטים ואמר: "שופט הקו היה בזווית מצויינת כדי לראות את זה, וזה מה שאיכזב כי הייתה נגיעת יד ללא ספק. אני חושב שהשופט לא שלט לגמרי במשחק, אבל זה לא משנה את העובדה שוויגאן הייתה הקבוצה היותר טובה היום והגיע להם לנצח. זה היה ערב מאכזב עבורנו, לא הגענו ראשונים לכדורים ובמחצית הראשונה וויגאן שלטה לגמרי במשחק. נתנו להם הרבה חופש פעולה לבנות את ההתקפות שלהם. זה היה אחד מאותם ערבים נוראיים שקורים לפעמים בכדורגל".

בוויגאן חגגו ניצחון חשוב, שהעלה את הקבוצה מעל לקו האדום. כעת, היא מקדימה בשתי נקודות את בולטון שמתחת לקו האדום, אבל גם יש לה משחק אחד יותר. מנג'ר וויגאן רוברטו מרטינז נשמע נלהב במיוחד אחרי הניצחון הגדול ואמר: זה היה יום היסטורי עבורנו ואני מקוה שהאוהדים ינצרו את הרגע הזה. אני כל כך מרוצה, אי אפשר לתאר את המשמעות של הניצחון הזה עבורנו. זו הפעם הראשונה שאנחנו מצליחים לקחת נקודות ממנצ'סטר יונייטד".

עוד קבוצה שחגגה במחזור ה-33 הייתה ארסנל של יוסי בניון, שניצחה 0:3 את וולבס ועשתה צעד נוסף בדרך להבטחת המקום השלישי בפרמיירליג. בניון שיחק 90 דקות וכבש את השער השלישי במשחק, שהיה השני שלו העונה בפרמיירליג. בסיום המשחק הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "תוצאה נהדרת עבורנו. עוד 3 נקודות חשובות, אנחנו חייבים להמשיך לשחק ככה. שמחתי לקחת חלק במשחק הזה".

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, אמר בסיום המשחק ל"סקיי ספורט": "הדרך שלנו עוד ארוכה אבל לפחות אנחנו במצב טוב. זה נראה טוב, אבל מנסיוני, תמיד חייבים להיות זהירים. המטרה היא פשוט לנצח במשחקים שלנו, החל מהמשחק הבא. עברנו תקופה קשה בגלל שהרבה שחקנים עזבו. היו אצלנו הרבה פציעות לא צפויות, אבל בסופו של דבר הצלחנו להתמודד עם זה".

המחזור ה-33 בפרמיירליג: מירוץ האליפות נפתח, שער ליוסי בניון

צפו בשער של יוסי בניון נגד וולבס

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully