וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "עשיתי שיחות עם סטרוברי, מגיע לו קרדיט"

מאמן הפועל ירושלים שיבח את השחקן שלו, שהפציץ 37 נקודות בניצחון על הפועל חולון. שמיר: "כל אחד יצא קצת מהמשחק שלו"

במשך שלושה רבעים הפועל חולון הייתה צמודה להפועל ירושלים ואף הובילה עליה במרבית המשחק. אבל רבע רביעי מעולה של האדומים מהבירה, בו הם ניצחו ב-11 נקודות ולא איפשרו לחולון סל שדה במשך למעלה מעשר דקות, העניק להם את הניצחון, 70:80. כעת, לאחר שהתאוששו מההפסד הביתי המיותר מבחינתם לראשון לציון, הירושלמים שוב מאמינים ביכולתם לזכות ביתרון הביתיות לקראת סדרת רבע גמר הפלייאוף, מה שיאפשר להם להעפיל לפיינל פור בצורה נוחה יותר.

מי ששוב היה בלתי ניתן לעצירה בירושלים הוא די. ג'יי. סטרוברי, שקבר לא פחות מ-37 נקודות ב-37 דקות, כמעט חצי מסך הנקודות של קבוצתו. סטרוברי, שנמצא בעיצומה של פריחה מאוחרת ונהדרת, אמר בסיום: "באתי לשחק כמו בכל ערב ולתת הכל למען הקבוצה. הכדורים נכנסו לי. היום היה קרב, כל משחק מול חולון הוא קרב. יהיה כיף בהמשך, אין ספק. החברים לקבוצה יצרו לי מצבים, אני הייתי אגרסיבי מול הסל וכולנו ביחד ננסה להמשיך קדימה".

סטרוברי, אגב, נבחר לשחקן המחזור ה-25 בליגת העל. האמריקאי קלע שיא עונה של 37 נקודות בנצחון על חולון, נקודה פחות משיא הליגה העונתי של רון לואיס (38). סטרוברי קלע 17 מ-25 מהשדה והוסיף 7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בדרך למדד 38. בשלושת המשחקים האחרונים רשם סטרוברי 26.7 נק' למשחק.

המאמן המנצח שרון דרוקר הוסיף: "החבר'ה היו עם הראש באדמה לפני המשחק, אבל אמרתי להם שדווקא האנרגיה כאן תוכל להרים אותנו ועשינו את זה. שיחקנו הגנה טובה מאוד ברבע הרביעי ויכולנו לגמור את זה לפני כן, אבל הם אוהבים לעשות לי התקפי לב. ההפסד ביום ראשון השפיע עלינו והתחלנו מהוסס, אבל דחפנו את השחקנים והתכוננו לזמנים של המומנטום באולם כאן. ידענו שאנחנו חייבים להישאר במשחק ואני חושב שסיימנו את המשחק ממש יפה לדעתי".

על סטרוברי אמר דרוקר: "כל הקרדיט מגיע לו. עשיתי איתו המון שיחות, אבל שחקן צריך לדעת לקחת. הוא רצה לקחת. הוא עשה כאן סלים של ווינר, ואם ימשיך כך אנחנו נהנה ממנו מאוד בשלבים הסופיים".

בצד המאוכזב, המאמן דן שמיר אמר: "צריך לתת קרדיט לקבוצה שממול, מגיע להם על הניצחון. ברבע השלישי הגרוע דווקא היו גם כמה דברים טובים שעשינו, אבל מצד שני לא ידענו להתגבר על הקשיים. כל אחד יצא קצת מהמשחק שלו ולכן זה נראה רע. אנחנו לא רוצים שזה ייראה ככה, היו דברים קטנים שלא צריכים לקרות. ננסה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים מול מכבי תל אביב במשחק הבא".

באשדוד, ברק נתניה הגיעה והרסה את החגיגה של מאיר טפירו, שנכנס לרשימת 20 הקלעים הגדולים בתולדות ליגת העל. הקבוצה מעיר היהלומים הייתה מצוינת וניצחה 77:87.

ליאור ליפשיץ, שקלע 12 למנצחת, אמר: "כולנו התרגשנו בשביל מאיר ובשביל מה שהוא עשה ועושה, אבל התרכזנו בשלנו. לא ידעתי את הנתונים שלי ובשבוע הבא יש לנו משחק על המקום השמיני, אבל אחרי המשחק עמדנו ודיברנו בינינו השחקנים, שיש לנו משחק אחד כדי להשיג מה שרצינו, את המקום השמיני".

חתן השמחה טפירו אמר: "היה מרגש מאוד, אני זוכר את הנקודה הראשונה שלי, שהייתה בהפועל תל אביב, במשחק הראשון בליגה. עברו מאז הרבה מים בכנרת, אבל היה מרגש היום. אין ספק שברבע השני, כשהתחילו עם הטקס, התרגשתי נורא. לפני המשחק ראיתי את המשפחה שלי והיה מאוד מרגש. אני שמח שהגעתי ל-20 הגדולים ועברתי שחקן גדול כמו פיני חוזז, ואני מקווה שבמשחקים הבאים נציג כדורסל יותר טוב ממה שהציגו היום. דורון ג'מצ'י עם השיא שלו יכול לישון בשקט, חבל שיש פה כל כך הרבה זרים".

הפועל ירושלים ניצחה 70:80 את הפועל חולון

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully