וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה 27:32 את רמת השרון

הצהובים עלו זמנית למקום השני עם 33 נקודות והפרש שערים עדיף על זה של מכבי ראשון לציון, שתפגוש בחמישי את אס"א

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) בחוץ את א.ס. רמת השרון 27:32 (13:17), ועלתה זמנית למקום השני עם 33 נקודות והפרש שערים טוב יותר מאשר מכבי ראשון לציון. נובאק בוסקוביץ' היה המצטיין עם 9 שערים, איציק חליפי הוסיף 7 (5 פנדלים), ועומר דבדה 5. ברמת השרון בלט טונדיי עבדול-ראשיד עם 7 שערים, בארי סולומון כבש 6, ואלון רם הוסיף 4. שפטו דור לרון ומתן לינדבאום.

מחר יושלם המחזור ה-21 בליגת ווינר בכדוריד, במשחק המסקרן בין המוליכה אס"א ת"א שתתארח אצל מכבי ראשון לציון (16:00, בית מכבי). נקודה אחת מפרידה בין הקבוצות, ומחזור אחד לפני סיום הליגה הסדירה, ולדאבליסטית יש הזדמנות להשיג ניצחון שיעלה אותה לפסגה. לאס"א עוד תהיה הזדמנות לתקן ביום ראשון, כאשר תקיים משחק השלמה מהמחזור ה-20 מול עירוני רחובות. במקרה של ניצחון של אס"א מחר, המקום הראשון והיתרון לאורך כל סדרות הפליאוף מובטח לה, ויותר מכך עשוי להעמיד מצב ששתי התל אביביות יסיימו את הליגה הסדירה בשני המקומות הראשונים, לפני שתי הראשוניות.

"אנחנו פוגשים את הקבוצה הכי טובה בליגה, ודווקא הפגרה נותנת לאס"א יתרון, אפילו שניצחנו את הפועל ראשון לציון במשחק שיא שלנו לפני 10 ימים", אמר גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון. "זה שחזור סדרת גמר הפליאוף מהעונה שעברה, ומשחק מאוד משמעותי מבחינתנו. כמובן שאנחנו רוצים לסיים ראשונים אבל גם בעונה שסיימתי בפעם היחידה כמאמן במקום השני, זכינו בסופו של דבר באליפות".

בצד השני של הטבלה, שם צמוד מאוד, בקרב על ההימנעות מנשירה לפליאוף התחתון, מצפים כמה קרבות תחתית: מכבי קרית מוצקין תארח (15:00) את הפועל אשדוד, וניצחון שלה יבטיח לה כמעט בוודאות מקום בפליאוף העליון. מ.כ חולון, סוגרת הטבלה, תארח ב-16:00 את בני הרצליה, אבל המפגש החם ביותר הוא בין א.ס סביון לבין עירוני רחובות (16:00). לשתי הקבוצות 13 נקודות כל אחת, כמו גם לנס ציונה. רחובות מעל הקו האדום, סביון מתחתיו, וניצחון של אחת הקבוצות עשוי לחלץ אותה מפליאוף ההישארות בליגה.

המחזור נפתח כבר אתמול עם ניצחונה של הפועל ראשון לציון על א.כ נס ציונה (25:32). בהפועל ראשון לציון, אגב, יצאו במבצע חסר תקדים על מנת לצבוע את ההיכל ברעננה באדום ביום גמר הגביע, והיא משווקת את עשרות הכרטיסים האחרונים שנותרו בידה לאוהדיה הצעירים ב-10 שקלים, שכוללים כרטיס, הסעה למשחק וצעיף אדום של הקבוצה. האוהדים עצמם התבקשו להתייצב בחולצות אדומות.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully