וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "המאבק על מקום באירופה יהיה צמוד עד הסוף"

11.4.2012 / 21:15

מאמן מכבי תל אביב מתלבט בנוגע לבלמים שיפתחו מול אשדוד ומבהיר: "אנחנו לא מסתכלים אחורה. יש לנו סיכוי לאירופה"

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) אימון נוסף, לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א ביום שבת. למעט השוער ברק לוי שנמצא בטירונות, עמד הערב סגל מלא לרשותו של המאמן, ובקבוצה ינסו להמשיך את המומנטום מהניצחון 2:5 נגד בני סכנין במחזור הקודם. לוין עדין מתלבט לגבי איוש מספר עמדות במגרש, כאשר עם שובם של סאבו פאביצ'ביץ' ורוברטו פונצ'ץ לאימונים מלאים, עדיין לא ברור מי יהיו שני הבלמים שיפתחו בהרכב. בניצחון נגד סכנין פתחו ניבאלדו ושרן ייני בחלק האחורי, אך ייתכן שבשבת יוסט ייני לקישור האחורי, כאשר פאביצ'ביץ' או פונצ'ץ עשויים לפתוח במקומו בהגנה.

"אנחנו מקווים ליצור איזשהו מומנטום, כדי שהמשחק נגד סכנין לא יהיה משחק יחיד", אמר היום המאמן לוין, לקראת המשחק בשבת. "נגד סכנין זה היה ניצחון חשוב, ניצחון מכובד ואנחנו רוצים ליצור לזה המשכיות. זה נכון שלא היה מחזור בשבת, בשל החג ולא היו משחקים ומצפה לנו כעת משחק קשה נגד אשדוד. זו קבוצה טובה שהוכיחה את יכולתה השבוע בגביע. אנחנו נערכים לכל משחק עד סוף העונה, כמשחק חשוב ומשמעותי מבחינת המטרות שעוד נותרו לנו עד סוף העונה".

לוין התייחס לעובדה שאשדוד נחשבת לקבוצה ביתית טובה וכבר ניצחה העונה את הצהובים: "זה נכון, הפסדנו שם 2:1 במשחק לא כל כך טוב שלנו, בתקופה פחות טובה. ראינו את אשדוד השבוע נגד מכבי פתח תקוה, מדובר בקבוצה מאוד מסוכנת ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים ונצטרך לשחק יותר דקות, מאשר 16 הדקות הטובות שהיו לנו מול סכנין".

המאמן נשאל לגבי המשחקים עד סיום העונה והקרב על כרטיס לאירופה והשיב: "הכרטיס לאירופה והמקומות בצמרת, יוכרעו להערכתי ממש בשלבים הסופיים, במשחק האחרון או אולי בזה שלפני כן. זה בגלל שהקבוצות משחקות אחת נגד השנייה ומכיוון שעד הקבוצה שמדורגת במקום השמיני, לכל הקבוצות ממקום שני עד שמיני, יש עדיין סיכוי להשתלב במקומות שמקנים כרטיס לאירופה ולכן כל משחק יהיה צמוד וקשה. בכל משחק יהיו שתי קבוצות שירצו להשיג את הניצחון וזה גם מה שצפוי לנו באשדוד".

לוין נשאל האם הוא מאמין בכנות שלמכבי תל אביב מגיע העונה כרטיס לאירופה והשיב: "לא צריך להסתכל על העונה כולה. במשחק שלנו נגד סכנין היו לנו 16 דקות פנטסטיות ומחצית שנייה פחות טובה. אז אם תשפטו לפי המחצית השנייה אז לא מגיע לנו, אבל אם תסתכלו על 16 הדקות בהם כבשנו חמישה שערים, אז זה ניצחון גדול בסופו של דבר. לפעמים אתה יכול לתת עונה בינונית ולסיים אותה בצורה טובה ואז להגיע למטרות שלך וזה מה שנשאף לעשות. לא מסתכלים על מה שהיה אחורה, אלא נערכים ועושים את המקסימום כדי להשיג כמה שיותר נקודות. כל שחקן במועדון יעשה את המקסימום, כדי שמכבי תסיים במקום הכי גבוה שהיא יכולה. ברור מבחינת כל השחקנים שהקבוצה תסיים במקום השני או השלישי מאשר בשמיני ולכן כל אחד כאן יעשה את המקסימום עד לסיום העונה".

במחלקת הנוער של המועדון נרשמה היום קורת רוח גדולה, כאשר קבוצת ילדים ג', ילידי 2000 וכן ילדים טרום ב', ילידי 2002, זכו בגביעי המדינה.

במועדון ערכו היום גם טורניר אוהדים גדול בו נטלו חלק 32 קבוצות ו-250 שחקנים, כאשר שיאו של האירוע היה משחק ראווה, בין הצוות המקצועי והניהולי של מכבי תל אביב נגד קבוצה שהורכבה מעיתונאים וצלמים המסקרים את הקבוצה. שורה אובארוב שתופקד כשחקן שדה והוכיח כושר נפלא, זכה בתואר השחקן המצטיין במשחק והוליך את אנשי מכבי, יחד עם ניר לוין, לניצחון גדול 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully