וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה ניצחה 1:3 את מארסיי

המוליכה ניצחה לראשונה בסטאד ולודרום, בלהאנדה כבש שער נפלא. קביאי הקטנה הדהימה את ראן ועלתה לגמר הגביע

שלושה ימים אחרי שניצחה בקלאסיקו הצרפתי את מארסיי, פריס סן ז'רמן קיוותה לקבל מיריבתה המושבעת עזרה קטנה, אך זו כשלה במשחק ההשלמה והמשיכה את רצף האכזבות שלה עם הפסד ביתי 3:1 למונפלייה. הקבוצה המפתיעה השוותה את שיא הניצחונות שלה לעונה אחת (20) ומוליכה כעת את הטבלה עם 66 נקודות, כשלפ.ס.ז' השנייה 63.

מארסיי הגיעה אחרי 11 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות ועם תשע נקודות בלבד במאזנה ב-2012, וכבר בדקה השביעית נקלעה לפיגור מול אוהדיה העצבניים. ג'ימי טראורה נגע בידו ברחבה, ויונס בלהאנדה דייק מהנקודה הלבנה וסידר למונפלייה יתרון. מארסיי התקשתה לצאת מההלם ומונפלייה הייתה טובה יותר, אך בדקה ה-33 כדור חופשי ננגח פעם אחת על ידי ברנדאו וסטפן מ'ביה המשיך אותו פנימה בנגיחה שנייה.

למרות השוויון, המחצית השנייה הייתה כל כולה של מונפלייה. בדקה ה-49 איבוד כדור של שחקני מארסיי הוביל למתפרצת בצד ימין, בסיומה סולימאן קמארה הגביה לרחבה ואוליבייה ז'ירו המשיך בבעיטה מהאוויר וכבש את ה-19 שלו העונה. הביצוע המרשים של זי'רו, היה כאין וכאפס לעומת זה של בלהאנדה. בדקה ה-71 קיבל הקשר המוכשר מסירה קצרה ממלך השערים, עצר על החזה ובחצי מספרת אקרובטית ירה למשקוף ופנימה מ-14 מטרים. אחד משערי העונה בליגה הצרפתית, חתם את הניצחון הראשון של מונפלייה בסטאד ולודרום אי פעם.

עם כל הכבוד למונפלייה, את הכותרות בעיתוני הבוקר בצרפת מחר תתפוס קביאי הקטנטנה, שהמשיכה את מסע הקסם שלה בגביע ועלתה לגמר אחרי 1:2 סופר דרמטי על ראן. המדורגת שישית מהליג 1 רצתה לנקום ביריבתה מהליגה השלישית על ההפסד בגביע לפני שנתיים, וכבר עלתה ליתרון משער של ז'וליאן פרה בדקה השמינית, אך הרוח של קביאי לא נרגעה. קארים הרואט המחליף השווה בדקה ה-63 אחרי חמש דקות בלבד על המגרש, ואנתוני לופ הכריע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ונתן את האות לטירוף החושים באצטדיון בקון. האם הסינדרלה תדהים גם את ליון בגמר?

יונס בלהאנדה שחקן מונפלייה. רויטרס
שער נדיר ביופיו. יונס בלהאנדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully