וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "תשכחו מכל האירועים. אנחנו תלויים בעצמנו"

מאמן הפועל חיפה ערך אסיפה לשחקניו לאחר החלטת בית הדין: "המצב לא השתנה". הקבוצה עשויה לבקש לפסול את קינן

ביום שלאחר פסק הדין שגזר בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בו הרחיק את סטפן דנקוביץ' ועלי חטיב משלושה משחקים ואף קנס את הפועל חיפה ב25 אלף שקל, האדומים מהכרמל מנסים לשים את הפרשה מאחוריה ולנסות להתרכז בכדורגל.

המאמן טל בנין שאמור להתייחס בתקשורת לשרשרת האירועים באימון מחר (חמישי), ערך היום אסיפת קבוצה בה ניסה לעודד את שחקניו לקראת המשחק נגד הפועל ראשון לציון: "אתם יודעים שדברים שקורים בבית קשה להתעלם מהם וחייבים לדבר עליהם", אמר המאמן. "אני יודע שזה לא פשוט לשים את המשחק מול מכבי פתח תקווה מאחור, אבל אני רוצה להזכיר לכם כי גם לפני אותו משחק וגם היום אנחנו עדיין תלויים בעצמנו.

"הגענו למשחק מול פתח תקווה עם חמש נקודות הפרש מהקו האדום, כבשנו ראשונים וללא ההחלטות השגויות במשחק של השופטים גם היינו יורדים עם ניצחון מכר הדשא. אני רוצה שנחזור להתרכז בדברים האלה, בכדורגל ונשכח מהאירועים שסבבו את המשחק כי מבחינת כדורגל היינו יותר טובים וחשוב שנמשיך להציג את אותה יכולת גם במשחק הקרוב. המצב לא השתנה בטבלה ואין סיבה שרמת המשחק שלנו תפגע בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל". בנין עדיין לא החליט את מי להרכיב במקום דנקוביץ וחטיב שייעדרו במשחקים הקרובים.

אמנם בצד המקצועי מנסים לחזור לשגרה, אך בהנהלת הקבוצה עדיין מתעסקים בהשלכות הדיון אמש. כפי שפורסם בוואלה ספורט! אמש יותר מאפשרות שתובע התאחדות, שלום אבן עזרא, יגיש ערעור בעונשה של חיפה וידרוש החמרה בעונש, היום הגיב הבעלים יואב כץ לעניין זה: "הדיינים אתמול לקחו החלטה אמיצה מאוד וידעו להפריד את העיקר מהטפל. אני מקווה שגם דיינים אחרים יפגינו את אותו אומץ כפי שעשו אתמול. התקוטטויות כאלה של שחקנים תמיד היו ותמיד יהיו לצערי, ויש את זה בכל העולם, אבל למה שעשו שני אנשי הצוות אין אח ורע, וחשוב שאת זה יזכרו ויפנימו. הפועל חיפה נענשה בצורה חריפה ואנחנו ניאלץ לבלוע את הגלולה המרה הזאת. הכי חשוב שנחזור להתעסק בכדורגל ובטוהר מידות ונשים את הפרשה הזאת מאחורינו".

מלבד ההכנות לערעור בבית הדין העליון של התאחדות בהפועל חיפה שוקלים לפנות לאיגוד השופטים ולבקש כי אסף קינן לא ישפוט את הקבוצה יותר. בחיפה הביעו טענות קשות כנגד השופטים במשחק ואף אמרו: "למזלם של השופטים, האירועים לאחר המשחק הסיטו ממה שקרה על כר דשא והחלטות השיפוט הנוראיות שגזלו מאיתנו את הניצחון". כאמור עד השבוע יחליטו ראשי הקבוצה האם לבקש את הרחקתו של קינן מהמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully