וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "כשבניון על המגרש, ארסנל מאוזנת ומרוכזת"

ונגר החמיא לישראלי, אבל הודה שעדיין לא החליט אם להשאיר אותו בעונה הבאה. ב"דיילי מייל" מדווחים שהקשר יחזור לצ'לסי

במקביל למאמצים לסיים את העונה במקום השלישי המוליך ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות, בארסנל כבר עסוקים גם בהכנות לעונה הבאה ואחת מההכרעות שתהיינה צריכות להתקבל היא שאלת עתידו בקבוצה של יוסי בניון, המושאל מצ'לסי.

הקשר הישראלי שותף ב-21 משחקים בכל המסגרות במדי התותחנים והמאמן ארסן ונגר סיפר שעתידו במועדון תלוי בהחתמות שהקבוצה תעשה בקיץ: "אנחנו צריכים להסתכל על הדברים בצורה גלובאלית. יש לנו הרבה שחקנים שהשאלנו ושיחזרו לקבוצה ונהיה צריכים לחשוב מה לעשות. במשחקים בהם הוא פתח, יוסי היה טוב מאוד וגם הקבוצה הייתה טובה מאוד. זה לא צירוף מקרים. כשהוא על המגרש הקבוצה מרוכזת מאוזנת, וכמובן שיש לו איכויות".

בקיץ אמורה הקבוצה להתחזק בלוקאס פודולסקי שעל פי שיטת המשחק של ונגר ככל הנראה יאייש את האגף השמאלי בחלק הקדמי של הקבוצה, ושחקן נוסף שמוזכר כעת כמועמד הוא קשרה ההתקפי המצטיין של פולהאם, קלינט דמפסי האמריקאי.

בנוסף, בעונה הבאה אלכס אוקסלייד צ'מברליין צפוי לצבור יותר דקות משחק, הקשר ההתקפי היפני ריו מיאצ'י יחזור מהשאלה בבולטון אחרי שהחל לצבור במדיה דקות פרמיירליג וייתכן שוונגר יחליט להשאיר גם את ג'ואל קמפבל הקוסטה ריקני ולא לשלוח אותו לקתופת השאלה נוספת (כרגע מושאל ללוריין הצרפתית). כל אלו עשויים לגרום לכך שבניון לא יישאר באצטדיון האמירויות וב"דיילי מייל" אף נכתב הבוקר שהוא ישוב לצ'לסי בתום העונה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully