וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדיוויס הוגרלה להתארח אצל יפן

הגרלה לא פשוטה לנבחרת במאבק על מקום בבית העליון. סלע וחבריו יפגשו את יפן, בה מככב קיי נישיקורי (18 בעולם)

נבחרת הדיוויס רחוקה מפגש אחד מחזרה לבית העליון של גביע הדייויס, ואחרי הניצחון הגדול ברמת השרון 2:3 על נבחרת פורטוגל, הוגרלה היום (רביעי) הנבחרת של אייל רן להתמודד בשלב הפלייאוף מול נבחרת יפן בחוץ. המשחקים יתקיימו ב-14 עד ה-16 בספטמבר.

נבחרת יפן הגיעה לפלייאוף אחרי שהפסידה בסיבוב הראשון של הבית העליון 3:2 לקרואטיה. שני הטניסאים הבולטים של הנבחרת הם קיי נישיקורי, הכוכב העולה של הנבחרת שמדורג כיום במקום ה-18 בעולם ולצידו הנבחרת נשענת גם על גו סואדה, שמדורג 77 בעולם. נישיקורי בן ה-22 זכה ב-2008 בטורניר דלריי ביץ' ובעונה שעברה הגיע למשחקי הגמר ביוסטון ובבאזל. מוקדם יותר השנה הגיע עד לרבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. הוא פגש את דודי סלע פעם אחת בעבר - בטורניר ברמודה - וניצח אותו אז 3:6, 3:6. סואדה הוא המחבט מספר 2, כשאת השלישייה הבכירה משלים טאטסומה איטו, המדורג 98 בעולם.

אגב, ליפן זו הופעה שנייה ברציפות במשחקי הפלייאוף של הבית העליון. בקרב הקודם מול קרואטיה, מה שהכריע את ההתמודדות היה הניצחון של איבו קרלוביץ' על סואדה בשלוש מערכות. במפגש הצליח כל אחד משני הטניסאים להשיג ניצחון יחידים אחד, ואילו במפגש הזוגות טאטסומה ויואיצ'י סוגיטה הפסידו.

ההיסטוריה של נבחרת יפן בטניס מלמדת שפעם אחת הנבחרת סיימה כסגנית אלופת הטורניר (ב-1921), כשזו גם הייתה ההופעה הטובה ביותר של הנבחרת במפעל. המנצחות במפגשי הפלייאוף יחלו את שנת 2013 בשמינית הגמר, בעוד המפסידות ינשרו אוטומטית לבית האיזורי 1. יתר משחקי הפלייאוף: בלגיה - שבדיה, דרום אפריקה - קנדה, ברזיל - רוסיה, איטליה - צ'ילה, הולנד - שוויץ.

אנדי רם: "מאמין שיש סיכוי לעבור אותם"

לאחר ההגרלה, אמר דודי סלע: "אחרי ארבעה מפגשים ביתיים יהיה מוזר לשחק בחוץ. זו הגרלה קשה מאוד, יש להם שלושה שחקנים במאייה, בדגש על נישיקורי שהוא שחקן מצוין. יהיה קשה מאוד לעלות אבל נעשה כל מאמץ".

אנדי רם, שחזר לנצח בדייויס עם יוני ארליך אחרי ההפסד לקנדה, הוסיף: "זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל ויחד עם זאת התמודדנו במשחקי חוץ נגד נבחרות לא פחות חזקות מיפן. אנחנו נטוס לשם במטרה לחזור לבית העליון ואני מאמין שיש לנו סיכוי לעבור אותם".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully