וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "סיפור האליפות עדיין לא גמור"

מאמן מנצ'סטר סיטי משדר אופטימיות לקראת ווסט ברומיץ' (ד', 21:45, ספ' 2): "יונייטד יכולה לאבד 3-4 נקודות לפני הדרבי"

אם מנצ'סטר סיטי עוד מפנטזת על האפשרות לזכות העונה באליפות, לא יהיו לה עוד הזדמנויות לתקן. בפיגור של שמונה נקודות מיונייטד, הסיטיזנס יארחו הערב (רביעי, 21:45, שידור משולב בספורט2) את ווסט ברומיץ' בניסיון לנצח לראשונה אחרי שלושה משחקים ובצל ההפסד הכואב לארסנל בתחילת השבוע.

למרות המצב הבעייתי מאוד בטבלה, רוברטו מאנצ'יני מסרב להרים ידיים כשנותרו לקבוצה שלו שישה משחקים לסיום. "זה לא פשוט, אבל אנחנו צריכים לחשוב באופן חיובי", אמר האיטלקי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני גאה בשחקנים שלי על מה שהם עשו עד היום. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לנצח כדי להשיג את מקסימום הנקודות שאפשר, ואחרי זה נראה מה יהיה. אני לעולם לא אגיד שאנחנו לא יכולים לזכות באליפות אם יש עדיין סיכוי. זו לא דרך החיים שלי, אף פעם".

מאנצ'יני שואב עידוד מסיום העונה שעברה ביריבות בין צ'לסי ליונייטד, והשיב: "גם בשנה שעברה, אם אתם זוכרים, שישה משחקים לסיום צ'לסי הייתה בפיגור של שש או שבע נקודות", המשיך מאנצ'יני. "אבל זה ירד לשלוש נקודות שלושה מחזורים לסוף. אנחנו מקצוענים, אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה טובה ואנחנו צריכים לנצח את המשחקים שנותרו לנו. האליפות עדיין לא הוכרעה. בכדורגל אף פעם זה לא נגמר. מהסיבה הזו, אני תמיד מאמין, אבל עשינו עונה פנטסטית ואנחנו צריכים לסיים טוב".

כשנשאל מאנצ'יני אם יש סיכוי שפרגוסון ושחקניו יחגגו את האליפות במשחק ביניהם ב-30 באפריל, הוא השיב: "אני לא יודע לגבי זה. אני רק יודע שיש לנו 15 נקודות יותר ממה שהיה לנו באותו שלב בשנה שעברה. ברור שעכשיו זה יותר קשה לזכות באליפות, אבל נקווה שהם יאבדו שלוש או ארבע נקודות לפני הדרבי ואחרי זה נראה מה יהיה. אני חוזר, שישה משחקים לסיום, 18 נקודות בקופה, זה לא גמור".

מאנצ'יני: "הקהל צריך להתגאות אם נסיים במקום השני"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully