וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה את שארלוט, עומרי כספי קלע 12 נקודות

הקאבס הציגו משחק טוב מול הקבוצה החלשה ביותר בליגה וניצחו 90:103. הישראלי סיים עם שתי שלשות ב-21 דקות

קליבלנד מן הסתם כבר לא תגיע לפלייאוף, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) היא שיפרה את מקומה בדירוג המזרח וטיפסה למקום ה-12 בזכות ניצחון ביתי על הנמושה של הליגה שארלוט 90:103. הגורם העיקרי בניצחון של הקאבס היה לסטר האדסון, שקלע 25 נקודות במשחק, כש-14 מהן היו ברבע האחרון. בסך הכל, האדסון, שהגיע מליגת הפיתוח, השלים 74 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, כולל שיא קריירה של 26 נקודות מול הנטס ביום ראשון האחרון.

בגזרה הישראלית, עומרי כספי שוב לא פתח בחמישייה, אבל הוא בא יותר לידי ביטוי לעומת המשחקים האחרים שבהם שיחק. הפורוורד שקלע מול הנטס שבע נקודות השלים הפעם 12 ב-21 דקות. הוא עשה זאת עם 3 מ-6 משתיים ועם 2 מ-2 מהשלוש. בנוסף, כספי גם הוריד ארבעה ריבאונדים וחילק שני אסיסטים.

שארלוט, שהפסידה 13 משחקים ברציפות, ראתה את קליבלנד מצליחה מעט לברוח בסוף הרבע הראשון ליתרון 22:30 אחרי נקודות מהקו של אלונזו ג'י, אבל לא התרשמה מדי ולא איפשרה לקאבס לברוח. קמבה ווקר השאיר את הבובקאטס במשחק, ועד המחצית הפער קוזז ל-49:45. ברבע השלישי שארלוט הצליחה להשלים את המהפך והובילה ברוב שלבי הרבע בזכות דקות טובות של ג'ראלד הנדרסון, אבל האדסון השאיר את היתרון לקליבלנד בסיומו עם שתי נקודות שקבעו 71:72.

הקאבס פתחו בסערה את הרבע האחרון, ואחרי נקודות של די ג'יי וויט, הם השלימו ריצת 0:10, שבה כספי קלע חמש נקודות. ביתרון תשע, שארלוט התקשתה לחזור וגם הנסיונות של די ג'יי אוגוסטין לא צלחו עד הסיום. האדסון כאמור הצעיד את קלעי קליבלנד עם 25 נקודות, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים. אנתוני פארקר, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים, חזר לשחק וסיים עם 19 נקודות. אנטואן ג'יימיסון קלע 17 ואלונזו ג'י הסתפק ב-13. בשארלוט, הבולטים היו הנדרסון (21 נקודות), קמבה ווקר (20) ואוגוסטין (16).

צפו בניצחון קליבלנד

הבולס נקמו בניקס, בוסטון חגגה מול מיאמי

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully