וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון הבקיע, ויסלה הודחה בפנדלים בחצי גמר הגביע

הקשר כבש לראשונה מאז יולי 2011 והוסיף אחד נוסף בפנדלים, אך ביטון החמיץ מהנקודה וקראקוב נכנעה 4:3 לרוך חוז'וב

ויסלה קראקוב הודחה הערב (שלישי) בחצי הגמר הגביע הפולני, לאחר שהפסידה לרוך חוז'וב 4:3 בפנדלים. בזמן החוקי הצליחה לנצח ויסלה 1:3 ואפילו נהנתה משער של מאור מליקסון, אלא שההפסד באותה תוצאה במשחק הראשון שלח את המשחק להארכה, ומשם לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. בעקבות ההדחה מהגביע למעשה איבדה ויסלה כל סיכוי להגיע לאירופה בעונה הבאה.

מליקסון פתח בהרכב קבוצתו בעוד דודו ביטון התחיל על הספסל, ולאחר שצבטאן גנקוב העלה את ויסלה ל-0:1 בדקה ה-22, מצא הקשר הישראלי את הרשת בדקה ה-49 וחגג שער ראשון מאז ה-26 ליולי 2011, אז כבש במסגרת הליגה האירופית. במצב הזה היתה מעפילה ויסלה לגמר הגביע, אלא שחוז'וב הצליחה לצמק ל-2:1 בדקה ה-69. ביטון נכנס בדקה ה-84 בתקווה לסייע לקבוצתו למצוא את השער המנצח, ובתוספת הזמן השלים גנקוב צמד ושלח את המשחק להארכה.

משם הלך המשחק לפנדלים, ודודו ביטון התכבד בבעיטה הראשונה של קבוצתו, אלא שבעיטה בחצי גובה נהדפה על ידי השוער, ויצאה. מליקסון עוד הצליח להבקיע את הבעיטה הרביעית של קבוצתו ולהשוות ל-3:3, אך חוז'וב הבקיעה את הפנדל המכריע וחגגה העפלה לגמר אחרי שגנקוב החמיץ את הבעיטה החמישית של ויסלה.

*** באנגליה נכנס גיא אסולין בדקה ה-82, אך לא הצליח לעזור לברייטון להימנע מהפסד 1:0 לרדינג, שהשתוותה בעקבות הניצחון לסאות'המפטון בפסגת ליגת המשנה האנגלית. ברייטון פספסה צ'אנס לעלות למקום השישי המוביל למשחקי הפלייאוף, והיא מדורגת שביעית, עם 63 נקודות - 2 מקרדיף, שמאכלסת את המקום השישי.

*** טל בן חיים הפצוע לא היה בסגל של פורטסמות', שהפסידה 1:0 למילוול. פומפי יכולה לרדת לליגה הראשונה כבר בסוף השבוע הקרוב.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully