וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלן הובסה 4:0 על ידי מיינץ

הקבוצה של סולבאקן נמצאת בדרך לליגת המשנה אחרי תבוסה נוספת. שטוטגרט ניצחה 1:3 באוגסבורג, ברמן-גלדבאך 2:2

המחזור ה-30 בליגה הגרמנית עומד בעיקר בסימן מפגש הענקיות בין דורטמונד לבאיירן מינכן שייערך רק מחר (רביעי), אבל כבר הערב נפתח המחזור עם ארבעה משחקים חשובים מאוד. קלן המשיכה לצלול והובסה 4:0 על ידי מיינץ, שטוטגרט חזרה מפיגור ל-1:3 על אוגסבורג, ורדר ברמן ומנשנגלדבאך נפרדו ב-2:2 ופרייבורג המשיכה במסע ההיחלצות שלה עם 1:2 ענק על הרטה ברלין בחוץ.

ורדר ברמן - מנשנגלדבאך 2:2

הקבוצה של לוסיאן פאברה ממשיכה לאבד גובה וסיימה משחק נוסף ללא ניצחון, הרביעי ברציפות. בעקבות התיקו, נותרה גלדבאך במקום הרביעי עם 53 נקודות, ורדר ברמן שישית עם 42. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-18 כשבישול של קלאודיו פיסארו מצא את מרקוס רוזנברג, שהמשיך במומנטום בו הוא נמצא ובעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-27 נותרה המארחת ב-10 שחקנים כשסבסטיאן בניש ביצע עבירה על פטריק הרמן וספג כרטיס אדום. גלדבאך ניצלה את זה ובדקה ה-52 הצליחה לאזן עם שער של מייק האנקה לאחר בישול של חואן ארנגו. בדקה ה-66 השלימו הסייחים את המהפך כשמרקו רויס העביר מסירה להאנקה, שהשלים צמד וקבע 1:2. הקבוצה של תומאס שאף לא אמרה נואש ואיזנה בדקה ה-74 מנגיחה של נאלדו לאחר בישול של זלאטקו יונוזוביץ' מכדור חופשי.

מיינץ - קלן 0:4

הקבוצה של סטאלה סולבאקן נמצאת במשבר עמוק מאוד ונראית בדרך הבטוחה לליגת המשנה. קלן הובסה 4:0 על ידי מיינץ וסגרה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון, מה שתוקע אותה עמוק עמוק במקום ה-16 ממנו הולכים למשחקי מבחן עם 29 נקודות, אחת פחות מאוגסבורג. מנגד, הקבוצה של תומאס טוכל ממשיכה בסיומת העונה המצוינת שלה ועלתה כבר למקום ה-11 בליגה בזכות שערים של יוג'ן פולנסקי (19, פנדל), מוחמד זידאן (31), ניקולאי מולר (37) ואדם שלאי (54).

אוגסבורג - שטוטגרט 3:1

הקבוצה של ברונו לבאדיה ממשיכה בכושר הנהדר בו היא נמצאת. שטוטגרט רשמה ניצחון ליגה שישי בשמונת המחזורים האחרונים, כשגם בשני המשחקים האחרים היא מסיימת בתיקו ולא מפסידה. שטוטגרט ניצחה 1:3 את אוגסבורג בחוץ ועצרה מעט את המומנטום של העולה החדשה, שעשתה צרות אפילו לבאיירן מינכן בשבת האחרונה ונותרה במקום ה-15. אוגסבורג עלתה ליתרון בדקה השישית עם פנדל של נאנדו רפאל, אך סרדאר טאסקי (24), מרטין הרניק (34) ו-ודאד איבישביץ' (84) השלימו מהפך ושטוטגרט חמישית ונראית בדרך הבטוחה לתפוס מקום לליגה האירופית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרטה ברלין - פרייבורג 2:1

כריסטיאן שטרייך והקבוצה שלו ממשיכים במסע ההיחלצות הקסום שלהם. הפעם, פרייבורג, שהייתה בשלבים רבים של העונה במקום האחרון בטבלה, ניצחה 1:2 בחוץ את הרטה ברלין בקרב תחתית סופר חשוב, שהעלה את האורחת למקום ה-12 בליגה עם 35 נקודות, שש יותר מהמקום שמוביל למבחנים בתום העונה. הרטה ואוטו רהאגל עדיין במקום ה-17 והלפני אחרון עם 27 נקודות בלבד ונראית בדרך הבטוחה לחזור לליגת המשנה לאחר עונה אחת בלבד בבונדסליגה. רומן הובניק כבש שער עצמי שהעלה את פרייבורג ליתרון בדקה השישית וסבסטיאן פרייס (67), רומן הובניק בעצמו כבש גם להרטה בדקה ה-81, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully