וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הושלמה תמונת הפלייאוף

נס ציונה סיימה רביעית ותארח את הסדרה מול עפולה שהפסידה. הפועל ת"א תפגוש את ר"ג, באר יעקב נגד הוד השרון

אחרי 26 מחזורים מרתקים, נסגרה הערב (שלישי) העונה הסדירה בליגה הלאומית, ובסיומה התבררה סופית תמונת הפלייאוף. עירוני נס ציונה היתה זו שתפסה את המקום הרביעי ואת יתרון הביתיות כשהיא גוברת על אליצור רמלה, ומנצלת את ההפסד של עפולה לנהריה, ואת זה של קרית טבעון לרמת גן. בתחתית השיגה הפועל כפר סבא/כוכב יאיר ניצחון חשוב על יקנעם/מגידו שתסיים במקום האחרון לפני הפלייאוף התחתון. במשחק שלא השפיע על המיקום השיגה הפועל תל אביב ניצחון מרשים על על אליצור יבנה, בעוד גם באר יעקב עשתה את העבודה מול לב השרון מהתחתית.

סדרות הפלייאוף (בשיטת הטוב מ-3):

הפועל תל אביב – עירוני רמת גן
מכבי באר יעקב – מכבי הוד השרון
אליצור יבנה – קרית טבעון
עירוני נס ציונה – הפועל עפולה

עירוני נס ציונה - אליצור רמלה 80:93

המארחים ניצלו את ההפסד של עפולה מול נהריה ותפסו ברגע האחרון את המקום הרביעי ואת יתרון הביתיות לקראת הפלייאוף. נס ציונה פתחה בטירוף את המשחק ורצה ל-16:32 כבר ברבע הראשון. ריצת 11:21 של רמלה ברבע השלישי עוד החזירה את האורחים, אבל דודי אסרף בערב נהדר שמר את נס ציונה עם היתרון, והביא את קבוצתו אל המקום הרביעי. אסרף סיים עם 30 נקודות כשטל דן תורם 24 ומוסיף 6 ריבאונדים. את קלעי רמלה הוליך מורגן עם 22.

עירוני נהריה - הפועל עפולה 90:92 (בהארכה)

המפסידה הגדולה של המחזור היא כאמור עפולה, שניצחון היה נותן לה את הביתיות, אבל במקום זה תיאלץ להגיע פעמיים לאולם בנס ציונה. עפולה היתה דווקא בשליטה מלאה במחצית הראשונה והוליכה כבר ב-13 הפרש, אבל התעוררות של נהריה כפתה הארכה. גארי טאנדיק עוד צימק לנקודה בלבד, דקה לסיום, אבל ג'יניארד קבע 86:89, ואליהו החטיא שלשה. נהריה עלתה ל-5, ובוקר צלף שלשה 6 שניות לסיום, אבל בן חמו קלע מהקו, ונהריה לא נתנה לאורחים לזרוק לשלוש. ג'יניארד סיים כקלעי המוביל עם 23, בן חמו סייע עם 17. לעפולה: בוקר 24, טאנדיק 23 ו-9 ריבאונדים.

אליצור קרית אתא - מכבי הוד השרון 96:101

האורחים רצו לשפר מיקום לקראת הפלייאוף אבל נחלו הפסד כואב, סיימו במקום השביעי ויפגשו את באר יעקב החזקה. קרית אתא שמתרחקת מהתחתית פתחה נהדר והוליכה ב-14 במחצית. הוד השרון נאבקה לחזור, וצימקה ל-4 בלבד שלוש דקות לסיום, אבל נניקשווילי ודניאל עשו את העבודה ושלשה חשובה של יאנגר הכריעה את ההתמודדות. דניאל הוליך את הקלעים עם 29 ו-10 ריבאונדים, טוני יאנגר סגר 26 נקודות ו-10 ריבאונדים. להוד השרון: גארי גנדל 20 ו-9 ריבאונדים.

הפועל קרית טבעון - עירוני רמת גן 88:83

המארחים הפסידו ואיבדו את הסיכוי לעלות למקום החמישי, ויסיימו רק במקום השישי בדרך לסדרה קשה מאוד מול אליצור יבנה. רמת גן רצה ל-16:26 ברבע השני, אבל טבעון השיבה עם 13:27 ברבע השלישי ולרבע האחרון הן הגיעו צמודות. אלא שדרור דוידי וחבריו סירבו לוותר, לחצו על הדוושה ברבע האחרון, ובהחלט נראה שהם מסוגלים לתת פייט להפועל תל אביב בסדרה שלהם בפתיחת הפלייאוף. דוידי הוליך את קלעי האורחים עם 22, רודני ווב ועמית תמיר קלעו 16 נקודות כל אחד, לקרית טבעון: קובי אייזיק 20.

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - הפועל יקנעם/מגידו 74:80

בקרב התחתית הלוהט הצליחה כפר סבא להשיג ניצחון קריטי לפני פתיחת הפלייאוף התחתון, והבטיחה שדווקא האורחים יסיימו במקום האחרון בסיום העונה הסדירה. יקנעם דווקא נתנה יופי של פייט וטסה ל-13:31 ברבע השני בדרך ליתרון 12 במחצית, אבל כוכב יאיר טסה ל-12:23 ברבע האחרו והבטיחה את הניצחון. אריק מקולום קלע 24 למנצחים, איירם רשם 16 למפסידים.

הפועל תל אביב - אליצור יבנה 70:89

במשחק שלא שינה דבר עבור שתי הקבוצות, המשיכה לאותת קבוצתו של אדלשטיין שהיא בהחלט מוכנה לשלבים המכריעים של העונה, כשגברה על הקבוצה החזקה מיבנה. המשחק היה צמוד מאוד בשני הרבעים הראשונים, אבל כפי שקורה לה לא אחת העונה, הפועל התעוררה ברבע השלישי, יבנה החלה להתפרק וברבע האחרון המשיכו האודמים ללחוץ במטרה להגדיל את היתרון. סטיט הוליך את קלעי האדומים עם 19 נקודות, קורי קאר הוסיף 16. ליבנה: אנגל 21. הפועל תל אביב כאמור תפגוש את עירוני רמת גן, יבנה תהנה מהביתיות מול טבעון.

מכבי באר יעקב - הפועל לב השרון 78:98

המדורגת שניה לא ממש התקשתה מול לב השרון במשחק שלא שינה עבורה דבר, שתתנחם בכך שהיא תסיים במקום ה-13, ולא במקום האחרון. נייט מילר רשם עוד משחק גדול של 32 נקודת ו-12 ריבאונדים, יועד בית יוסף קלע 26. את לב השרון הוליך ריי עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully