וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי לא יעמוד לדין על הפגיעה באלכס סונג

החלוץ הבעייתי של סיטי חמק מעונש הרחקה של תשעה משחקים. איבנוביץ' דווקא צפוי להיות מורחק משלושה משחקים

מריו באלוטלי אמנם לא צפוי לשוב ולשחק העונה או בכלל עבור מנצ'סטר סיטי, ובכל זאת הערב (שלישי) הוא נמנע מעונש הרחקה בן תשעה משחקים. ההתאחדות האנגלית החליטה שלא להעמיד לדין את החלוץ שהורחק במשחק הליגה האחרון של מנצ'סטר סיטי מול ארסנל על הפגיעה הגסה באלכס סונג שנעלמה מעיניו של השופט, ובכך התחמק באלוטלי מעונש הרחקה רביעי העונה, שהיה מסדר לו "בונוס" של הרחקה משלושה משחקים נוספים ובסך הכל תשעה: שלושה על הכרטיס האדום, שלושה על הפגיעה בסונג, ושלושה נוספים על הרחקות העבר.

אלא שכאמור, ההתאחדות האנגלית החליטה לעשות חסד עם החלוץ, משום שעל פי התקנון לא ניתן להעניש שחקן אם לפחות נציג אחד של צוות השופטים ראה את המאורע בו היה מעורב, כפי שהיה עם באלוטלי וסונג. "עונשים רטרואקטיביים ניתנים רק במקרים בהם אף אחד מהשופטים לא חזה באירוע", הסבירו בהתאחדות. "מדובר בצעד שנכנס לתקנון כדי לטפל במקרים של עבירות ללא כדור, לא כדי להעריך מחדש החלטות של שופט".

מי שדווקא כן יועמד לדין וצפוי לספוג עונש הרחקה של שלושה משחקים הוא מגן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ', שחבט בבטנו של שחקן וויגאן שון מלוני מחוץ לעיניו של שופט המשחק מייק ג'ונס.

מריו באלוטלי לא ישחק עם מנצ'סטר סיטי מול ווסט ברומיץ'

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully